افزایش بهره وری در سال جدید منجر به تولید خدمات می شود

افزایش بهره وری در سال جدید منجر به تولید خدمات می شود

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه گفت:  در سال جدید با ارتقاء قرهنگ بهروری، مشکلات اقتصادی رفع می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حسین اشرفی در مراسم دیدار عیدانه با پرسنل شهرداری در سال جدید بیان کرد:  سال گذشته آمار درآمدی در اسفند ماه دوبرابر گذشته  افزایش رشد داشت که  در سایه تلاش نیروهای  تلاشگر  شهرداری ارومیه ومشارکت مردم رقم خوره است.

وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال جدید، عنوان کرد:  تمامی پیام های نوروزی مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر در خصوص موضاعات اقتصادی و نگاه ویژه به این مهم بوده است و امسال نیز شهرداری ارومیه با تبعیت از این نام اگرچه تولید کننده کالا نیست اما بزرگترین تولید کننده خدمات است که در جهت رونق اقتصادی حرکت می کند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه با اشاره به افق ۱۴۰۴ شهر ارومیه، اظهار کرد:  ارومیه در افق ۱۴۰۴ به شهری سبز، پاک، فرهنگی، مجهز به حمل و نقل ریلی و برخورار از اقتصاد پویا تبدیل می شود که بیش از ۶۰ درصد برنامه افق ۱۴۰۴ تا سال ۹۷ محقق شده است .

وی با بیان اینکه درسال جدید با افزایش بهره وری، کارآیی و اثر بخشی  تولید خدمات را باعث خواهیم شد، گفت:  امید است با افزایش کیفیت خدمات و با وجدان کاری و همت مضاعف  شهری زیبا و آباد برای شهروندا رقم بزنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات