سیل بیش از ۳۵ میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی روستایی خراسان رضوی خسارت زد

سیل بیش از ۳۵ میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی روستایی خراسان رضوی خسارت زد

بارندگی های شدید اخیر باعث جاری شدن سیل و وارد آمدن بیش از ۳۵ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی روستایی خراسان رضوی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست آبفار خراسان رضوی گفت: جاری شدن سیلاب طی چند روز گذشته در ۱۳۰ روستای استان بیش از ۳۵ میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی خسارت وارد کرد.

محمد سهرابی افزود: در پی این بارش ها تاسیسات آب و فاضلاب روستایی ۲۳ شهرستان آسیب دید.

سهرابی بیان کرد: در سیلاب اخیر به بخش‎های مختلف تاسیسات آب و فاضلاب روستایی اعم از خطوط انتقال، شبکه توزیع آب شرب، چاه، چشمه، قنات، حوضچه شیرآلات، کلرزن برقی و تابلو برق خسارت وارد شد.

وی همچنین از تلاش شبانه روزی اکیپ‌های اتفاقات شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی که با امکانات و تجهیزات کامل و با برنامه‌ریزی مناسب به منظور خدمات رسانی و رفع مشکلات سیلاب اخیر و در راستای پایداری آب شرب و تامین آب سالم و بهداشتی به مناطق سیل زده بوسیله تانکر سیار عمل نمودند، خبر داد.

در حال حاضر افزون بر یک میلیون و ۵۹۳ هزار نفر در قالب بیش از ۵۹۸ هزار مشترک در ۲ هزار و ۴۸۶ روستای خراسان رضوی که حدود ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان را شامل می شود، از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات