تورج همتی در دیدار عیدانه با کارکنان:دانایی بستر توانایی است / اولویت درسال جدید باز مهندسی در همه زمینه های محیط زیست است

تورج همتی در دیدار عیدانه با کارکنان:دانایی بستر توانایی است / اولویت درسال جدید باز مهندسی در همه زمینه های محیط زیست است

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در گپ و گفت عیدانه با کارکنان ، از دستاوردهای ارزشمند محقق شده در سال گذشته درمباحث تخصصی و عمومی سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خرسان رضوی، تورج همتی ضمن تبریک سال جدید گفت : سال پیش فراز و فرود های بسیار در حوزه حفاظت محیط زیست استان را پشت سر گذاشتیم و آغاز سال جدید نیز با تلخی هایی حاصل از بحران سیل در سراسر کشور آغاز شد که حاصل نابخردی و بی توجهی به مباحث محیط زیستی بود و قهر طبیعت کام بسیاری را تلخ کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به باز مهندسی فرایندها و افزایش دانایی  درتمامی حوزه های تخصصی گفت: سال گذشته با پیگیری های مجدانه کارشناسان، شاهد اتفاقات مثبتی همچون به ثمر رسیدن مصوبات کارگروه های تخصصی آب، هوا ، پسماند و ... بودیم .

تورج همتی افزود: دستاوردهای زیست محیطی استان حاصل همراهی و همدلی کارکنان و جلب موفق مشارکت مردمی بوده است که با تمام بی مهری های صورت گرفته و هجمه های وارده به حفاظت محیط زیست ، درسایه فرمایشات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت درحوزه حفاظت محیط زیست، نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.
این مقام مسئول همچنین تاکید  کرد، تلاش کنیم در سال جدیدرویکردمان با کارکنان و مردم خوب وکاملا" دمکراتیک باشد و این مهم را به یک عادت خوب در محیط کار تبدیل کنیم.

وی افزود: لازم است با ایجاد نظام های نوین ،ارتقاء توانمندی ها و دانش افزایی به تعالی سازمانی کمک کرده و بهترین راه را برای رسیدن به اهداف انتخاب کنیم.

همتی در ادامه تصریح کرد:توجه به مباحث فرابخشی با اولویت های تعریف شده با لحاظ سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب و برنامه ششم توسعه در تدوین چشم انداز هر بخش ضروری است.

وی به مبحث کاهش آلودگی هوای کلانشهر مشهد و بحران های منتج از آلودگی آب و کاهش مصرف کود و سموم اشاره کرد و گفت انتظار می رود درسال جدید بر استقرار و بهره برداری صنایع و ارزیابی های زیست محیطی توجه بیشتری شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان درپایان ضمن تاکید بر انسجام  بیشتر و پیگیری برنامه ریزی های صورت گرفته درسال جدید، به بیان انتظارات خود از حوزه  های مختلف پرداخت .

گفتنی است درادامه این مراسم ،کارکنان تازه وارد نیز معارفه شدند.
@shamekhkhabar
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات