امسال به بافت فرسوده نگاه ویژه می شود

امسال به بافت فرسوده نگاه ویژه می شود

شهردار ارومیه گفت: سال گذشته در سایه حمایت های شورای اسلامی و تلاش پرسنل خدوم شهرداری بسیاری از مشکلات رفع و توانستیم همچنان در جهت توسعه و پیشرفت قدم برداریم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر بیان کرد: سال گذشته در سایه حمایت های شورای اسلامی و تلاش پرسنل خدوم شهرداری بسیاری از مشکلات رفع و توانستیم همچنان در جهت توسعه و پیشرفت قدم برداریم.

وی بیان کرد: امسال سال کاری جدید را با نام و یاد حضرت محمد(ص) و حضرت علی(ع)  آغاز کردیم تا شاهد سالی پر برکت و رونق اقتصادی در شهر باشیم.

شهردار ارومیه اظهار کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام، نگاه ویژه به  بافت فرسوده، آسفالت شهری و زیبا سازی شهری در چارچوب بودجه  از اولویت های سال ۹۸ است.

وی گفت: با وجود توطئه های  دشمنان اسلام، ایران اسلامی همچنان استوار و در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کند.

شهردار ارومیه بیان کرد:  سیستمی کردن امورات، توجه به نیروی انسانی، افزایش حقوق پرسنل، کاهش هزینه ها  و رسیدن به درامدهای پایدار از اولویت های سال جدید است.

وی گفت: امید است همچنان با حمایت های شورای اسلامی و در سایه وحدت و همدلی  در مسیر توسعه  قدم برداریم تا شاهد شهری آباد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات