آتش‌نشانان جان ۱۱ نفر را نجات دادند

آتش‌نشانان جان ۱۱ نفر را نجات دادند


مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر کرمان ۳ حادثه رخ داد که در این حوادث، جان ۱۱ نفر توسط آتش نشانان نجات داده شد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری سقوط در چاه را نخستین حادثه‌ی روز گذشته اعلام کرد و افزود: این حادثه در ساعت۱۰صبح روز گذشته رخ داد که یک نفر از شهروندان متاسفانه به علت رعایت نکردن اصول ایمنی و هشدار دهنده، داخل چاه حفر شده به عمق ۹ متر سقوط کرده بود.
وی محل این حادثه را بولوار امیر کبیر اعلام کرد و افزود: دو اکیپ امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافته و فرد دچار حادثه که مصدوم شده بود را از چاه خارج و به بیمارستان منتقل کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از دو مورد حادثه واژگونی خودرو که منجر به مصدوم شدن ۱۰ نفر از شهروندان گردید نیز خبر داد و تصریح کرد: در ساعت ۱۸ و ۴۳ دقیقه عصر روز ۱۷ فروردین ماه یک دستگاه خودرو پراید در محور کرمان _کوهپایه واژگون شده بود که به علت مصدومیت، ۴ نفر سرنشین دچار آسیب شده و در خودو محبوس شده بودند که با حضور به موقع آتش نشانان هر چهار نفر مصدوم این حادثه از خودرو خارج و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
عسکری ادامه داد: همچنین اقدامات اولیه در جهت پیشگیری از حریق احتمالی خودرو توسط آتش‌نشانان انجام شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در ادامه از عملیات امداد و نجات آتش‌نشانان در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو خبر داد و محل این حادثه را بزرگراه امام خمینی (ره) حد فاصل چهارراه الله آباد و پل بازرگانی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه از این حادثه در ساعت ۲۱ و ۲۲ دقیقه شب۱۷ فروردین مطلع شدیم؛ افزود: بلافاصله دو دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد و نجات از دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و شش نفر سرنشین خودرو پراید که به شدت مصدوم و در بین آهن پاره های خودرو محبوس شده بودند را خارج کردند.
عسکری با اشاره به اینکه اقدامات ایمنی و جلوگیری از حریق احتمالی توسط آتش نشانان انجام شذ؛ خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات