بازدید شهردار اراک از بخش های مختلف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهردا...

بازدید شهردار اراک از بخش های مختلف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهردا...

به گزارش اداره ارتباطات واموربین الملل شهرداری اراک، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز اراک از بررسی برنامه ها و اقدامات این سازمان در بازدید مهندس شفیعی شهردار اراک از بخش های مختلف سازمان سیما، منظر و فضای سبز اراک خبر داد.
محمدرضا کشاورزیان با بیان اینکه مهندس شفیعی شهردار اراک از مجموعه های مختلف این سازمان بازدید و در جریان امور و اقدامات انجام شده قرار گرفت، گفت: شهردار از مجموعه باغ لاله ها بازدید و ظرفیت های این مجموعه و اقدامات انجام شده در این مجموعه مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی با تاکید بر اهمیت تولید نهال و گل و گیاه مناسب برای استفاده در فضای سبز اراک و ایجاد محدوده های جدید فضای سبز، اظهار کرد: بازدید از مجتمع گل و گیاه سه راه خمین و مجتمع نهالستان این سازمان نیز انجام و ظرفیت تولید و پرورش گل و نهال در این مجموعه ها مورد بررسی قرار گرفت.
کشاورزیان ادامه داد: در این بازدید برنامه های سازمان تشریح و نقاط قوت و ضعف با حضور شهردار مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادهای ارائه شده ارزیابی گردید.
وی با اشاره به بازدید شهردار اراک از محدوده کرهرود با توجه به سیلاب اخیر، عنوان کرد: اقدامات گسترده ای از جمله ایجاد خط انتقال آب از بندخاکی تخته سادات توسط عوامل این سازمان، برای کاهش میزان خسارت سیل انجام شد،که در بازدید مذکور وضعیت فعلی مورد بررسی قرار گرفت.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات