بررسی وضعیت بهسازی رودخانه شهر اراک در سال های گذشته

بررسی وضعیت بهسازی رودخانه شهر اراک در سال های گذشته

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، جلسه کمیسیون فنی و عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر اراک به ریاست محمد حسین فدایی و با حضور اعضای شورا و معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد .
در این جلسه، گزارشی از مجوز املاک در شهرداری ارائه و مقرر گردید شهرداری برابر مقررات نسبت به خاتمه پیمان قرارداد ممیزی اقدام و نسبت به قرارداد جدید جهت اجرای ممیزی املاک شهرداری در سال ۹۸ اقدام نماید .
همچنین در رابطه با شهرک خودرو مقرر گردید، درصد پیشرفت پروژه تا کنون، زمان مورد نیاز جهت اتمام پروژه و لایحه، تاخیرات ظرف ۱۰ روز کاری به شورای شهر ارسال شود .ضمنا شورای رهبردی شهرک خودرو هر ۱۵ روز یکبار حتما تشکیل شود .
در ادامه جلسه، در خصوص آمار پروانه های صادر شده به تفکیک مناطق در سال ۹۷ و آخرین وضعیت پروژه های مربوط به معاونت شهرسازی در سال گذشته ارائه شد و اعضای کمیسیون در این زمینه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند .
در پایان جلسه نیز، گزارشی در رابطه با بهسازی رودخانه اراک در سال های گذشته تا پایان سال ۹۷ ارائه گردید و اعضای کمیسیون عمران و سرمایه گذاری در این باره به بحث و تبادل نظر پرداخته و هر کدام بطور جداگانه ای پیشنهاداتی را عنوان کردند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات