مناطق شهرداری باید به سمت مستقل شدن حرکت نمایند

مناطق شهرداری باید به سمت مستقل شدن حرکت نمایند

به گزارش اداره ارتباطات واموربین الملل شهرداری اراک، مهندس شفیعی شهردار اراک در ادامه بازدیدهای خود از سازمان ها و مناطق شهرداری، از بخش های مختلف شهرداری منطقه چهار بازدید بعمل آورد و با شهردار و پرسنل این منطقه دیدار نمود. وی همچنین خواستار تلاش هرچه بیشتر پرسنل برای ارایه خدمات حداکثری به شهروندان در مسایل شهری شد.
شهردار منطقه چهار اراک نیز در این نشست به ارایه گزارشی از روند فعالیت های منطقه طی بارندگی های اخیر پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه بارندگی های اخیر به جز خسارت های مالی، خسارت جانی به همراه نداشته است.
وی افزود: تخریب بخش هایی از دیوار رودخانه اراک واقع در خیابان میرزای شیرازی و تخریب دو پل عابر پیاده بر روی رودخانه، از جمله خسارت های بعمل آمده در حوزه استحفاظی منطقه می باشد، که در اسرع وقت، عملیات ترمیم و بهسازی موارد انجام می شود.
مهندس شفیعی شهردار اراک در این بازدید خاطر نشان ساخت: مناطق شهرداری می بایست در بحث انجام خدمات شهری در کلیه حوزه ها به صورت مستقل عمل نماید و تمامی موارد فعالیت های شهری تحت نظارت شهردار منطقه انجام شود ، مناطق می بایست به سمت مستقل شدن حرکت نمایند.
شهردار اراک همچنین خطاب به شهردار منطقه، خواستار شناسایی زمین های خالی سطح منطقه جهت بهره وری بیشتر از زمین های موجود و ثبت این زمین ها در صورت تعلق داشتن به شهرداری، در املاک مدیریت شهری شد

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات