عملیات نجات کارگران شرکت...

عملیات نجات کارگران شرکت...

در پی اطلاع رسانی حادثه در شرکت فولاد یزد و تماس با سامانه ۱۲۵ در ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ هفدهم فروردین ماه، ستاد فرماندهی آتش نشانی یزد زنگ ایستگاه شماره دهم و چهارم را به صدا درآورد و نیروهای امدادی را با دو دستگاه خودروی عملیاتی روانه جاده کنارگذر یزد نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، محمدرضا رحیمی معاون عملیات سازمان که از ابتدا در محل حادثه حضور داشت گفت: بنا بر اظهار شاهدان تعداد سه نفر از کارگران شرکت فولاد یزد برای رفع مشکل برق به عمق کانال برق رفته بودند که به علت نامعلومی یک نفر آن ها فوت و دو نفر دیگر دچار مصدومیت می شوند که یک نفر از آن ها توسط عوامل شرکت تحویل اورژانس شرکت می شود، سپس با سامانه ۱۲۵ تماس و درخواست کمک می کنند.

وی افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، نیروهای عملیاتی بی درنگ با لوازم و تجهیزات امدادی، خود را به آن کارگران رسانده و در یک عملیات خیلی حساس ضمن استفاده از تجهیزات ویژه، آن ها را به سطح زمین منتقل و تحویل عوامل اورژانس نمودند.

رحیمی با بیان این که عوامل اورژانس بعد از انجام معاینات لازم، متاسفانه مرگ آقای حسین – ز سی و پنج ساله را تایید کردند، افزود: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی می باشد و نیروهای آتش نشانی بعد از تحویل محل به عوامل پلیس ۱۱۰ به ایستگاه های خود مراجعت نمودند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد افزود: علت فوت کارگر مشخص نیست، آیا در اثر برق گرفتگی یا به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده است.

شرکت فولاد یزد در سال های گذشته نیز حوادث گوناگون که منجر به فوت کارگران شده را پشت سر گذاشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات