توزیع پنج هزار کیسه زباله توسط اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان و انجمن های زیست محیطی

توزیع پنج هزار کیسه زباله توسط اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان و انجمن های زیست محیطی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان :پنج هزار کیسه زباله توسط اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان و انجمن های زیست محیطی در نقاط مختلف شهرستان توزیع شد .

وحید شالویی رییس اداره  حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: همزمان با روز طبیعت در نقاط مختلف شهرستان  پنج هزار کیسه زباله  در بین دوستداران طبیعت توزیع شد .

وی افزود: پرسنل اداره حفاطت محیط زیست و انجمن های زیست محیطی شهرستان مسجدسلیمان در مسیرهای  ورودی و خروجی به شهر اعم از تفرجگاه چم آسیاب، مسیرسه راهی مسجدسلیمان - لالی  مستقر شده و اقدام به توزیع کیسه زباله نمودند .

شالویی گفت: علاوه بر توزیع کیسه های زباله،  انواع بروشورها وبسته های فرهنگی  اعضای انجمن های زیست محیطی ضمن دیدار های چهره به چهره با گردشگران در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست گفتگو کردند .

اضافه می گردد، روز سیزدهم فروردین به نام روز طبیعت نامگذاری گردیده و اکثر شهروندان به اتفاق خانواده های خود در آخرین روز جشن های نوروزی برای تکریم طبیعت و استفاده از نعمت های الهی به طبیعت میروند و ساعاتی از روز را در کنار سبزه ، آب و زیر سایه درختان با هم بودن را تجربه می کنند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات