کشف دو محموله صید غیرمجاز ماهی همزمان با  فصل ممنوعه در اهواز

کشف دو محموله صید غیرمجاز ماهی همزمان با فصل ممنوعه در اهواز

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- طی گشت و کنترل مشترک نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان های اهواز و کارون یک محموله ماهی صید غیرمجاز همزمان در فصل ممنوعه کشف و ضبط گردید.

علی بنی عگبه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز با بیان این مطلب گفت: طی گشت شبانه یگان‌های محیط زیست کارون و اهواز در حوزه استحفاظی در محور اهواز- اندیمشک به یک دستگاه خودروی یخچال دار با یک نفر سرنشین برخورد نموده که پس از بررسی به عمل آمده از خودرو تعداد ۲۱۵ قطعه انواع ماهی از نوع بنی و دیگر ماهیان تالابی که در فصل ممنوعه صید شده کشف و ضبط گردید .

وی در ادامه گفت:فصل ممنوعه صید ماهی در استان خوزستان از نیمه اسفند ماه لغایت نیمه اردیبهشت هر ساله می باشد و از آنجایی که ماهیان صید شده از تالاب‌های حفاظت‌شده هورالعظیم و شادگان در فصل ممنوعه صید شدندو توسط خودرو حامل ماهی و قصد کشور همسایه را داشته است که توسط نیروهای یگان محیط زیست جلوگیری بعمل آمد.

بنی عگبه افزود: عمل متخلف خلاف قوانین و مقررات محیط زیست می باشد که متخلف پس از تنظیم صورت‌جلسه تشکیل پرونده جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید .

وی گفت : همچنین طی گشت و کنترل در حوزه استحفاظی در روز شنبه ۱۶ فروردین ماه اهواز به  یک خودرو برخورد کرده که طی بررسی به عمل آمده از خودرو ۳۰۰ کیلو ماهی صید شده غیرمجاز کشف و ضبط گردید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات