ارائه خدمات غربالگری همزمان با روز جهانی بهداشت برای شهروندان تبریزی

ارائه خدمات غربالگری همزمان با روز جهانی بهداشت برای شهروندان تبریزی

به گزارش شهریار به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: پوشش همگانی سلامت و تاثیر مراقبت‌های بهداشتی اولیه بر آن، موضوع مورد تاکید سازمان جهانی بهداشت در سال جاری است.

حسن‌زاده با اشاره به برنامه های غربالگری این برنامه در روز جهانی بهداشت، گفت: در یکی از این برنامه‌ها تیم غربالگری اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با حضور در فرهنگسرای شهید بهشتی خدمات غربالگری را ارائه کردند.

وی افزود: طی این اقدام بیش از ۱۵۰ نفر از شهروندان تبریزی در فرهنگسرای شهید بهشتی از خدمات غربالگری اکیپ اداره سلامت بهره‌مند شدند.

مدیرکل اداره سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: همچنین در برنامه دیگری که با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک در فرهنگسرای شفیع زاده برپا شد، تیم غربالگری این اداره کل خدمات پزشکی ارائه کردند که با استقبالی چشمگیر از سوی شهروندان این منطقه نیز روبرو شد.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: این خدمات غربالگری شامل تست قند خون، فشارخون، خدمات مشاوره ای مامایی و... بود که به صورت رایگان برای شهروندان عزیز ارائه شد.

وی در پایان اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده در صورت استقبال شهروندان تبریزی خدمات غربالگری طی روزهای آینده نیز در خانه‌های سلامت و فرهنگسراهای مختلف تبریز ارائه می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات