ایمن سازی و ایجاد دیوار حائل واقع در جنب نهر شهر آجو

ایمن سازی و ایجاد دیوار حائل واقع در جنب نهر شهر آجو

شهردار منطقه یک شهر ارومیه گفت: به منظور جلوگیری از رانش معبر در هنگام بارندگی، با ایجاد دیوار حائل واقع در جنب نهر شهر آجو محدوده این نهر ایمن سازی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین المل شهرداری ارومیه؛ وحید عباسی بیان کرد: بمنظور جلوگیری از رانش معبر در هنگام بارندگی، با ایجاد دیوار حائل واقع در جنب نهر شهر آجو محدوده این نهر ایمن سازی شد.

وی با اشاره به بازگشایی دریچه های رسوب گیر کانال نوسود پیش از آغاز بارش ها، اظهار کرد:  دریچه های رسوب گیر کانال نوسود به منظور افزایش ظرفیت پشت رسوب گیر و مدیریت آب های سطحی و کنترل سیلاب بازگشایی شد.

شهردار منطقه یک شهر ارومیه بیان کرد:  به منظور مدیریت و دفع آبهای سطحی پیش از آغاز بارندگی ها، راه موقت انحرافی از نهر شهرآجو به شهرچایی ایجاد شد.

وی با اشاره به لایروبی کانال های سطح منطقه پیش از آغاز بارندگی، عنوان کرد:  شهرداری منطقه پنج، به منظور جلوگیری از سیلابی شدن مسیرها و پیشگیری از خطرات و خسارت احتمالی ناشی از بارندگی های پیش رو، لایروبی کانال های مختلف سطح منطقه از جمله در خیابان های شهید بهشتی، شورا و لایروبی سیلگاه خلیل واقع در خیابان گلشهر ۲ جنب مساکن مهر را آغاز کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات