اجرای پروژه بر اساس نیازسنجی و در جهت توسعه متوازن منطقه

اجرای پروژه بر اساس نیازسنجی و در جهت توسعه متوازن منطقه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه ، مهدی کرمی شهردار این منطقه ، ضمن اشاره به مجموعه فعالیت های اجرایی شهرداری منطقه سه در سال گذشته ، گفت: نیاز سنجی در حوزه های فنی، عمرانی، شهرسازی، خدماتی ، فرهنگی و برنامه ریزی های کارشناسی در جهت ارائه متوازن خدمات به شهروندان در دستور کار این مجموعه برای سال جدید قرار گرفته است.

وی خدمت رسانی به شهروندان و دستیابی به مجموعه ای کارآمد را اولویت اصلی اقدامات شهرداری منطقه سه عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های مدون و نیز تلاش مضاعف در کنار حضور میدانی کارکنان ، شهرداری منطقه سه به اهداف تبیین شده مد نظر که  در راستای توسعه متوازن شهری می باشد، دست خواهد یافت.

کرمی ، بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در راستای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهروندان سرمایه های اجتماعی هستند و  کلیه کارکنان شهرداری منطقه سه موظفند ، تسریع انجام امور اداری آنان ، ارائه مستمر خدمات و حسن رفتار با ارباب رجوع را سرلوحه فعالیت های روزانه قرار دهند.

شهردار منطقه سه ،  اجرای پروژه های فنی و عمرانی با محوریت روان سازی ترافیک را مورد توجه قرار داد و  تصریح کرد: اکثریت پروژه های عمرانی در سال جدید  در جهت تقویت زیرساخت های حمل و نقل عمومی، روان سازی ترافیک و حفظ سیمای شهری و در راستای رفاه حال شهروندان اجرایی خواهد شد.

کرمی ،  مدیریت و برنامه ریزی دقیق  و نیز نظارت مستمر بر روند ساخت و سازها  را از اولویت های مهم شهرداری منطقه سه در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی عنوان کرد و گفت:  شناسایی ساختمان های تجاری با کاربری های مسکونی، نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک  غیرمجاز زمین ها با جدیت بیشتری در سال جدید پیگیری خواهد شد.

شهردار منطقه سه در پایان با قدردانی از همراهی شهروندان با شهرداری این منطقه در جهت ارائه خدمات ، تاکید کرد: مشارکت شهروندان نقش موثری در توسعه متوازن و استمرار اجرای پروژه ها در حوزه های مختلف خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات