پیام شهردار ساری به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد(ع)

پیام شهردار ساری به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد(ع)

به گزارش روابط عمومی شهرداری ساری، مهدی عبوری، شهردار مرکز استان در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و نیز ولادت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

هوالعزیز

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که روشنی بخش دلها و دیدگان مومنان  است.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، قمر تابناک هاشمی، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سیدالساجدین، حضرت زین‌العابدین(ع) است.

بدون تردید نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا به نام روز پاسدار و ولادت قمر منیر بنی‌هاشم به نام روز جانباز، بنیانی فاخر در تاسی از آموزه های پربار اسلامی و نهضت حماسه ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری از کیان دین مبین اسلام محسوب می شود که توانسته الگوی روشنی را برای حفظ آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه به ویژه ولادت سالار شهیدان، فرصتی است تا نام و منزلت پاسداران عزیز کشورمان را گرامی بداریم کسانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به شایستگی وظیفه پاسداشت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) را به عهده گرفتند و نیز مجالی است تا قدردان جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های جانبازانی باشیم که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مایه‏ افتخار و سربلندی ملت ایران هستند.

اینجانب فرارسیدن اعیاد شعبانیه را به شهروندان ساروی، پاسداران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بهره‌مندی از این ماه پر فضیلت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مهدی عبوری

شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات