استفاده از بالگرد برای انتقال سیم‌های برق حاشیه رودخانه کشکان در لرستان

استفاده از بالگرد برای انتقال سیم‌های برق حاشیه رودخانه کشکان در لرستان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با اعلام این خبر افزود: ۹۲ روستای بی برق در سطح استان باقی مانده بود که تماما به‌دلیل تخریب زیر ساخت‌ها از جمله پل‌های ارتباطی و جاده‌ حاشیه رودخانه‌ها در بلاتکلیفی به‌سر می‌بردند.
"فریدون خودنیا" ادامه داد: در مناطقی که امکان تامین برق وجود داشت با هماهنگی‌های به‌عمل آمده، هوانیروز در یک اقدام انسان‌دوستانه به کمک شرکت توزیع آمد و با انتقال سیم‌های شبکه توزیع برق در عرض رودخانه کشکان چهار روستای دیگر نیز برق‌دار شد.
"اسفندیار دهقان" معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان نیز از برق‌دار شدن دو روستای بخش مرکزی چگنی در منطقه شاهیوند خبر داد و گفت: برای انتقال سیم‌های شبکه برق در عرض رودخانه با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم.
وی افزود: برای برق‌دار کردن دو روستای بخش مرکزی به مرکزیت چم پلک مشقات فراوانی را متحمل شدیم و مجبور بودیم در ابتدا حدود ۳ کیلومتر شبکه جدید و دور از دسترس رودخانه احداث کنیم.
معاونت بهره‌برداری توزیع برق لرستان گفت: تعدادی دیگر از روستاهای منطقه شاهیوند و شهرستان چگنی هنوز بدون برق هستند که راهداری در حال احداث پل موقت در آن مناطق است و بلافاصله پس از بازگشایی جاده برق آنها نیز وصل خواهد شد.
دهقان در پایان با اشاره به اینکه ۷۲ اکیپ وظیفه تامین برق روستاها را برعهده دارند، اظهار داشت: تا این لحظه ۸۶ روستای بدون برق داریم و تلاش‌ها برای تامین برق آنها همچنان ادامه دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات