گزارش وزیر نیرو به رهبر معظم انقلاب درباره ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، رضا اردکانیان طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب، با ابراز خرسندی از اینکه عملکرد کارکنان صنعت آب و برق مورد توجه ایشان قرار گرفته است، سخنان رهبری در صحن مطهر رضوی درباره بخش آب را روحیه بخش و پشتیبان این وزارتخانه در سال ۹۸ دانسته است.
بر این اساس وزیر نیرو ضمن ابراز مراتب تشکر مجموعه همکاران صنعت آب و برق از این توجه و تشویق، گزارش مختصری از اقدامات شاخص سال ۹۷، اهم برنامه های سال ۹۸ و رویکردهای مدیریتی وزارت نیرو را خدمت مقام معظم رهبری ارسال کرده است.
بر اساس گزارش وزیر نیرو در سال ۹۷ حدود ۱۶ هزار و ۲۰۶ میلیارد تومان در صنعت آب و برق سرمایه گذاری شده و به یک هزار و ۵۱۱ روستا آبرسانی شده است. همچنین در سال گذشته ۹ تصفیه خانه و سامانه نمک زدایی با قابلیت تامین آب برای ۹۱۳ هزار نفر به اتمام رسیده و ۵۶ هزار شبکه هکتار شبکه های آبیاری و زهشکی در طی این مدت به بهره برداری رسیده است.
در گزارش وزیر نیرو به مقام معظم رهبری آمده است که در سال گذشته با بهره برداری از سدهای مخزنی ۱.۱ میلیارد مترمکعب آب مهار شده، هزار و ۲۱۵ مگاوات به ظرفیت نیروگاه های کشور اضافه شده و ۱۲۶ مگاوات نیز به ظرفیت نیروگاه های خورشیدی اضافه شده است.
همچنین در این گزارش تامین آب شرب و پایدار هزار و ۹۵۰ روستا، تکمیل و افتتاح ۱۱ واحد تصفیه خانه آب، تکمیل و افتتاح و ۲۱ تصفیه خانه فاضلاب و راه اندازی ۲۲ واحد نیروگاه جدید به عنوان بخشی از برنامه های سال ۹۸ صنعت آب و برق آورده شده است.
بر اساس این گزارش تداوم رویکرد مدیریت توامان عرضه و تقاضا و شایسته گزینی در به کارگیری مدیران از رویکردهای مدیریتی وزارت نیرو بوده است. براساس رویکرد شایسته گزینی این وزارتخانه انتخاب و انتصاب افراد در ۴۶ پست مدیریتی ارشد در سطح مدیران کل ستادی و مدیران عامل شرکت ها در استان ها به این شیوه انجام گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات