جلسه هماهنگی با سپاه پاسداران و صیادان در لالی

جلسه هماهنگی با سپاه پاسداران و صیادان در لالی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، مهدی زمانپور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی از برگزاری نشست مشترک با سپاه پاسداران و با حضور صیادان این شهرستان خبر داد .

زمانپور ضمن تشکر از  فرماندهی سپاه پاسداران که با حمایت مطلوب نسبت به برگزاری این نشست اهتمام  ورزیده ، بیان نمود : هرساله از اواسط اسفندماه تا اواسط اردیبهشت که فصل تخم ریزی و تولید مثل آبزیان می باشد به عنوان فصل ممنوعه صید اعلام گردیده و در فصل ممنوعه هرگونه صید ماهی در رودخانه ها ، تالاب ها ، دریاچه ها و کلیه منابع آبی ممنوع بوده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد .

همچنین وی افزود انتظار می رود تمامی صیادان مجاز ضمن جلوگیری از هرگونه صید ماهی در این فصل در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست لالی اطلاع رسانی نمایند.

در ادامه جلسه سرگرد محمودی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان لالی  به بیان اهم مسائل و مشکلات جابجایی و ایمنی میهمانان نوروزی و مشکلات زیست محیطی منطقه از جمله مشکل پسماندهای شهرستان، شکار و صید غیر مجاز و در این زمینه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند. در پایان ابراز امیدواری شد با برگزاری و تداوم چنین جلساتی و نیز حضور ادارات متولی در این جلسات به حفاظت و حمایت  از محیط زیست کمک های شایانی نمایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات