نشست هم اندیشی درخصوص مسائل محیط زیستی با دادستان لالی

نشست هم اندیشی درخصوص مسائل محیط زیستی با دادستان لالی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان - جلسه ای با حضور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی و دادستان عمومی و انقلاب در دفتر دادستانی برگزار گردید.

در این دیدار محمد علی محمدی دادستان شهرستان لالی اظهار امیدواری کردکه با آغاز فعالیت اداره حفاظت محیط زیست ،تلاش جهت صیانت از ذخایر جانوری و گیاهی منطقه افزایش یابد و شاهد ارتقای وضعیت سلامت و بهداشت جامعه در حیطه تکالیف مرتبط با اداره حفاظت محیط زیست باشیم.

مهدی زمانپور سرپرست اداره محیط زیست شهرستان نیز ضمن تشکر از دادستان و حمایت های قضایی ایشان بر لزوم تعامل میان اداره محیط زیست و مقامات قضایی تاکید کرده و اظهار داشت، در شرایط کنونی ارائه آموزش به برخی گروه های هدف جهت پیشگیری از وقوع جرایمی مانند  شکار و صیدغیرمجاز ، ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی که امانتی در دست نسل حاضر و متعلق به آیندگان است امری ضروری می باشد که باید بدون تخریب و تضعیف و با استفاده درست در جهت توسعه پایدار به نسل های آینده انتقال داده شود ، در پایان خواستار تسریع در رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های زیست محیطی و عدم اطاله دادرسی درخصوص پرونده های جرائم زیست محیطی شد.

همچنین از حمایت های دستگاه قضایی از محیط زیست در راستای صیانت از حقوق زیست محیطی تشکر و قدر دانی نمود .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات