پیام تبریک مشترک شهردار و رئیس شورای شهر چناران به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

پیام تبریک مشترک شهردار و رئیس شورای شهر چناران به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، حسین سپهری ریاست شورا و مهندس هادی بارویی با صدور پیام مشترکی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به عموم مردم شهرستان تبریک گفتند.


متن پیام به این شرح است:

حلول ماه پر خیر و برکت شعبان و موالید معزز این ماه که ستارگان درخشان آسمان امامت و ولایت هستند با درخشش و نورانیت شان دلها و دیدگان محبین اهل بیت را جلا میدهد.

صفحات نخستین شعبانیه به نام نامی آقا ابا عبدالله (ع)، بزرگ پاسدار صحنه کربلا، دردانه معرفت و وفا، حضرت عباس و سید الساجدین آذین گشته است.

بی شک با درایت و هوشمندی بزرگ معمار انقلاب در نامگذاری زاد روز میلاد امام حسین(ع) بعنوان روز پاسدار که نماد عزت، غیرت، شرف، ایثار و اقتدار ایران اسلامی هستند، مدال افتخاری با نام زیبای حسین بر سینه پاسدران انقلاب به ودیعه گذاشته شده است.

و چه افتخاری والاتر از این که در یگانه کشور علوی، پاسداران این غیور مردان انقلاب با تاصی از بزرگ پاسدار حریت و ایثار، حضرت سید الشهداء(ع) در پرچمداری و صیانت از آرمان ها و ارزشهای انقلاب که برگرفته از نهضت سرخ حسینی ست،گام بر دارند.

لذا بر خود فرض دانستیم بعنوان خادمین کوچک مردم قدرشناس در مجموعه مدیریت شهری به نمایندگی از طرف سایر اعضای شورا و همشهریان گرامی، فرارسیدن میلاد خجسته و پربرکت امام حسین و روز پاسدار را به عموم مردم شریف چناران و همچنین غیورمردان سبز پوش در سپاه پاسداران شهرستان، بالاخص فرماندهی محترمشان جناب سرهنگ آذر کیش تبریک و تهنیت عرض نمائیم و سلامتی و توفیق مضاعف خدمت به میهن اسلامی مان را برای همه شما خواستاریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات