شهردار ,شورای اسلامی شهر بروجن با حضور در ستاد فرماندهی سپاه,روز پاسدار را به پاسداران وطن تبریک گفتند.

شهردار ,شورای اسلامی شهر بروجن با حضور در ستاد فرماندهی سپاه,روز پاسدار را به پاسداران وطن تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بروجن:شهردار,شورای اسلامی شهر بروجن به همراه مسئولین شهرستان با حضور در ستاد فرماندهی این روز را خدمت سرهنگ عظیمی و همکارنشان تبریک گفتند.
حجت الاسلام مهدیه : ولادت سید الشهدا و روز پاسدار را مناسبتی بسیار زیبا دانست و گفت:نامگذاریی با مسمایی توسط حضرت امام صورت گرفته است .بزرگ پاسدار و بزرگ حافظ دین حضرت ابا عبدالله حسین (ع) است که امروز روز ولادت اوست و در راس و زمره پاسداران حقیقی و واقعی هم این عزیزان مادر سپاه پاسداران هست هرچه از انقلاب گذشته و تا به امروز رسیدیم حقیقتا با عمق سیاستگذاری و نگاه بسیار عمیق حضرت امام بیشتر انسان آشنا می شود وپی به درایت و تیزبینی حضرت امام می بردکه چه بنای عظیمی را حضرت امام برای حفظ نظام ارزشهای اسلام در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی قرار دادند .
ایشان از تدابیر بسیار حکیمانه ای که شاید بتوان گفت از الهامات خدای متعال به دل نورانی حضرت امام باشد.یکی بحث تشکیل سپاه و بنیانگذاری و بنا نهادن یک نیرویی که مخلص و تمام قد در دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام باشد.را ذکر کرد.
رئیس حوزه علمیه بروجن:حقیقتا باید افرین گفت رضوان خدا بر حضرت امام که این تدبیر را داشتند.هر روز که میگذرد ما بیشتر با این مصلحت ,وجه این تدبیر آشنا می شویم.
رئیس شورای اسلامی شهر بروجن  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام جاری و روز پاسدار را به پاسداران غیور وطن بالاخص پاسداران جان برکف سپاه بروجن حرکت آمریکا را که سپاه را توروریست خطاب کرد محکوم و اعلام داشت مردم بیش از پیش همراه سپاه هستند و زیر پرچم ولایت وظیفه ای که باید و دارند را بهتر از پیش و مصمم تر از قبل انجام خواهند داد.
.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری بروجن

    منبع خبر

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن یک شهرداری در شهر بروجن می باشد

      نظرات