در سال گذشته آتش‌نشانان ۴ هزار عملیات انجام دادند

در سال گذشته آتش‌نشانان ۴ هزار عملیات انجام دادند

طی این عملیات‌ها ۹۲۸ نفر نجات یافتند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از انجام چهار هزار و ۲۰ عملیات و نجات جان ۹۲۸ نفر از شهروندان در سال ۱۳۹۷ توسط آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری از انجام ۱۶۷۰ مورد عملیات اطفاء حریق و ۲۳۶۱ مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در سال گذشته خبر داد.

وی گفت: در سال ۱۳۹۷ در مجموع ۱۶۷۰ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۷۰۰ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۱۹ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۳۸۷ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۵۱ مورد مربوط به مراکز تجاری، ۳۹ مورد مربوط به مراکز دولتی، ۱۵ مورد مربوط به مراکز صنعتی و ۱۵۹ مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.

وی همچنین به اجرای ۲۳۶۱ مورد عملیات امداد و نجات در مدت یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۵۰۶ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۷۸۱مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، ۳۶۲مورد چیدن حلقه و قفل، ۲۱۷ مورد امداد اسانسور، ۲۰۲مورد امداد تصادفات خودرویی، ۳۶ مورد سقوط از کوه و ارتفاع، ۸ مورد نجات سقوط در چاه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

عسکری اظهار داشت: درمجموع این عملیات ها ۹۲۸ نفر از شهروندان توسط آتش‌نشانان شهرداری کرمان نجات یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد بیست و هفت هزار و ۲۰ نفر از شهروندان و دانش‌آموزان آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۷۰۹ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید fire۱.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات