رویکرد توسعه عدالت محور و ارائه خدمات متوازن به شهروندان

رویکرد توسعه عدالت محور و ارائه خدمات متوازن به شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مصطفی احمدی فولادی شهردار این منطقه طی گفتگویی اظهار داشت : اجرای طرح ها و برنامه هایی در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان و ارتقاء سطح نشاط و شادابی آنان از مهم‌ترین اهداف شهرداری منطقه یک در سال ۹۸ خواهد بود.


وی با بیان اینکه هر پروژه‌ای که مشکلات شهروندان را رفع کند ، انسان محور است ، بیان داشت : با همت ، تلاش و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی های نیرو‌های جوان و خوش فکر ، برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال ۹۸ محقق خواهد شد .

احمدی فولادی با اشاره به این‌که باید مسیر تاثیرگذاری و مشارکت شهروندان، در اجرای پروژه های عمرانی هموارتر شود ، ادامه داد : جدیت و نظارت مستمر بر روند ارائه خدمات و پیگیری مطالبات شهروندان در حوزه مدیریت شهری مهمترین اولویت اقدامات شهرداری منطقه یک خواهد بود.


این مسئول با تاکید براینکه هماهنگی‌های دورن‌سازمانی در اجرا و پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف اهمیت بسیاری دارد ، تصریح کرد : مجموعه‌ شهرداری منطقه یک ، کسب رضایتمندی شهروندان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

شهردار منطقه یک ادامه داد : انضباط مالی، اداری، شفافیت در هزینه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: کاهش هزینه و ایجاد منابع درآمدی پایدار در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.

احمدی فولادی با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه کاروگیت، گفت : اهمیت جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در منطقه اولویت فعالیت کاری بوده  و برنامه ریزی های جدیدی نیز در حوزه های  فضای سبز ، زیباسازی ، عمران و خدمات شهری صورت گرفته است.

این مسئول با تاکید بر  لزوم تکریم شهروندان  و ارباب رجوع اظهار داشت: پاسخگویی و شفاف سازی و تسریع خدمت رسانی به شهروندان سرلوحه اقدامات مجموعه شهرداری منطقه یک خواهد بود.

احمدی فولادی رویکرد توسعه عدالت محور و ارائه خدمات متوازن در مناطق حاشیه و محدوه شهر را مورد توجه قرار داد و  افزود : تلاش برای کاهش مشکلات شهروندان در حوزه شهری با نظارت مستمر و برنامه ریزی های دقیق از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک می باشد.

وی تقویت زیرساخت ها در جهت کاهش آسیب ها در مواقع بحرانی را از دیگر فعالیت های شهرداری منطقه یک عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی شهروندان و کارکنان شهرداری منطقه یک در مواقع بحرانی ، اسیب ها و خطرات را به حداقل خواهد رساند.

احمدی فولادی افزود: شهرداری منطقه یک استمرار انجام پروژه های عمرانی مانند پیاده‌روسازی، مناسب‌سازی معابر برای معلولان، آسفالت خیابان‌ها و اصلاح هندسی در جهت روان سازی ترافیک را نیز در سال جدید اجرایی خواهد کرد.

شهردار منطقه یک با قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی ، خاطر نشان کرد: با همت و تلاش همکاران مجموعه شهرداری منطقه یک و نیز استمرار همراهی شهروندان ، اهداف تبیین شده برای سال ۹۸ در جهت کسب رضایت شهروندان و توسعه شهری عملیاتی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات