رونمایی از سامانه صوتی امداد و حوادث برق در توزیع غرب مازندران
بهگزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این باره گفت: این پروژه ارتباطی شبکه داخلی با در اختیار گرفتن آخرین تکنولوژیهای موجود در این زمینه طراحی، روی شبکه کامپیوتری موجود بر پایه فیبر اختصاصی و بدون وابستگی به عوامل بیرونی و صرفا با امکانات موجود در سطح شرکت توسط همکاران امور دیسپاچینگ و دفتر فناوری اطلاعات طراحی و راهاندازی شد.
"کیوان فرحزاد" افزود: با توجه به پوشش صد درصدی ارتباط بیسیم مرکز کنترل شبکه با امورهای توزیع که در سال گذشته انجام شد در حال حاضر در زمینه مخابرات و ارتباطات در سطح بسیار خوبی قرار داریم.
وی ادامه داد: از مهمترین مشکلات تلفنهای ثابت و همراه، عدم دسترسی در مواقع بحران، قطعی برق و اختلالات شبکه مخابراتی، اشغال بودن تلفن مراکز کنترل به دلیل افزایش حجم تماسهای مردمی در زمان خاموشیهای گسترده است که سیستم یادشده به دور از تمامی موانع و مشکلات بر بسترشبکه داخلی شرکت قابل دسترس و ارایه خدمات بوده و با راهاندازی این پروژه مشکلات موجود در مراکز کنترل بهطور کامل مرتفع میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تاکید کرد: تمامی فعالیتهای صورت گرفته در حوزه ارتباطات و مخابرات در جهت بهبود ارائه خدمات به همکاران، افزایش ضریب ایمنی پرسنل بخصوص در مانورها و بحرانها، تسریع در هماهنگیها و مانورها، استقلال عملکرد از خدمات خارج سازمانی و پایداری مناسبتر شبکه و در نهایت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان و بهبود شاخصهای سازمانی است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو"کیوان فرحزاد" افزود: با توجه به پوشش صد درصدی ارتباط بیسیم مرکز کنترل شبکه با امورهای توزیع که در سال گذشته انجام شد در حال حاضر در زمینه مخابرات و ارتباطات در سطح بسیار خوبی قرار داریم.
وی ادامه داد: از مهمترین مشکلات تلفنهای ثابت و همراه، عدم دسترسی در مواقع بحران، قطعی برق و اختلالات شبکه مخابراتی، اشغال بودن تلفن مراکز کنترل به دلیل افزایش حجم تماسهای مردمی در زمان خاموشیهای گسترده است که سیستم یادشده به دور از تمامی موانع و مشکلات بر بسترشبکه داخلی شرکت قابل دسترس و ارایه خدمات بوده و با راهاندازی این پروژه مشکلات موجود در مراکز کنترل بهطور کامل مرتفع میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تاکید کرد: تمامی فعالیتهای صورت گرفته در حوزه ارتباطات و مخابرات در جهت بهبود ارائه خدمات به همکاران، افزایش ضریب ایمنی پرسنل بخصوص در مانورها و بحرانها، تسریع در هماهنگیها و مانورها، استقلال عملکرد از خدمات خارج سازمانی و پایداری مناسبتر شبکه و در نهایت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان و بهبود شاخصهای سازمانی است.
نظرات