برق منطقه ای یزد پیشرو در استقرار سیستم مدیریت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق یزد، محمدمهدی آرائی پور معاون منابع انسانی این شرکت، با اعلام این خبر افزود: به منظور تحقق مسئولیت های قانونی و اجتماعی این شرکت و در راستای صیانت از منابع انسانی، اقتصادی و محیط زیستی کشور از طریق پیشگیری و کاهش حوادث، بیماری های شغلی و اثرات زیست محیطی، در شرکت برق منطقه ای یزد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE-MS) ایجاد، استقرار و اجرا شده است.

علیرضا حاج حسینی کارشناس مسئول مدیریت بحران و HSE شرکت برق منطقه ای یزد نیز در این خصوص تصریح کرد: پس از ممیزی توسط یکی از معتبرترین شرکت های بین المللی گواهینامه دهنده (CB) موفق به ثبت و اخذ گواهینامه دوزبانه سیستم شده ایم.

دکتر حاج حسینی گفت: شرکت برق منطقه ای یزد برای به اشتراک گذاری دانش و تجربه استقرار این سیستم به سایر شرکت ها آمادگی خود را به شرکت توانیر اعلام کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: محدوده فعالیت توسط این گواهینامه، تامین، انتقال و فروش انرژی الکتریکی به مشتریان و توسعه و اصلاح شبکه های انتقال برق در استان یزد است.

کارشناس مسئول مدیریت بحران و HSE شرکت برق منطقه ای یزد مزایای استقرار سیستم مدیریت  HSEرا نظام مند کردن هدف گذاری، برنامه ریزی و پایش موضوعات HSE بر مبنای مدیریت ریسک و رویکرد پیشگیرانه در این خصوص برشمرد و خواستار همکاری و مشارکت تمامی همکاران در سطوح مختلف سازمانی به منظور اجرای بهینه این سیستم و افزایش اثربخشی آن شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات