نقش آفرینی پیمانکاران در گرو تعامل با بخش صنعت

نقش آفرینی پیمانکاران در گرو تعامل با بخش صنعت

دبیر انجمن صنفی انبوه سازان استان یزد خواستار آشتی پیمانکاران با بخش صنعت شد و افزود:برای رونق بخشیدن به انجمن صنفی پیمانکاران باید بخش صنعت با پیمانکاران تعامل خوبی داشته باشد تا پتانسیلهایی که در این زمینه وجود دارد در استان استفاده گردد.

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان یزد، مهندس ساعی شاهی دبیر انجمن صنفی انبوه سازان استان یزد در نشست هم اندیشی تشکلهای غیر دولتی صنعت ساختمان درحضورداستاندار یزد،با اشاره به توجه بیشتر مسئولان به صنعت افزود:با بی توجهی به پیمانکاران معضل اجتماعی و اقتصادی گریبانگیر شرکتها شده علیرغم ظرفیت کاری مناسب در استان متاسفانه کار انجام نمی شود.

وی با اشاره به مشکلات بخش مسکن اظهارکرد:با کم شدن قدرت خرید مردم حجم ساخت و ساز در استان یزد کاهش یافته در حالی که طبق آمار نیاز مردم به مسکن زیاد شده است.

مهندس ساعی شاهی خاطرنشان کرد:با توجه به مشکلات بخش انبوه سازی انگیزه ای برای سرمایه گذاری در بخش مسکن نیست و تا زمانیکه متوجه تولید و اشتغال پیمانکاران در بخش مسکن نباشیم وضعیت رکود بازار مسکن ادامه دارد.

در حال حاضر۲۰۵ سازنده ذی صلاح در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مشغول به فعالیت بوده که از این تعداد۴۲ شرکت عضو انجمن صنفی انبوه سازان استان می باشند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات