محیط زیست استان با صدور بیانیه ای حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد
      
      بیانیه اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان  در حمایت از سپاه در پی اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی

محیط زیست استان با صدور بیانیه ای حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد بیانیه اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در حمایت از سپاه در پی اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان - درمتن این پیام که در بیست و یکمین روز از فروردین ماه ۹۸ صادر شده ،آمده است :

تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا اتفاق بسیار مهمی در تاریخ ایران اسلامی است. رئیس جمهوری مستکبر و نادان آمریکا اقدامات دیوانه وار متعددی در عرصه بین المللی انجام داده , اما تصمیم اخیر  او بسیار نادرست و توهین به ملت ایران بوده است .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی دفاعی کشور بوده و عصاره فضایل ملت در فرزندان پاسداردیده می شود . آمریکا به فرزندان نیک این مرز و بوم لقب تروریست داده و امروز شاهد حمایت همه جانبه از این نهاد مقدس جمهوری اسلامی در سرتا سر ایران عزیز هستیم .

بدون تردید با این تصمیم رئیس جمهور آمریکا , جایگاه سیاسی و موقعیت ایران نسبت به گذشته درخشان تر شده و در داخل کشور نیز وحدت و انسجام بین ملت ما بیش از پیش خواهد شد .

در طول تاریخ مبارزه های تمدن حق و باطل وجود داشته, در این برهه از زمان این پیام آمریکا بیشتر مانور تبلیغاتی و جنگ روانی علیه ملت ایران است, تا شکافی بین مردم و سپاه پاسداران ایجاد نماید, در حالی که ۸۰ میلیون پاسدار برای حراست از آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و تا خون در بدن دارند مقاومت می کنند .

لذا ما پرسنل حفاظت محیط زیست استان حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام داشته و در کنار ملت شریف ایران اسلامی حامی اقدامات و تصمیمات شما در عرصه های ملی و بین المللی خواهیم ماند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات