رد پای بهار در شهر

رد پای بهار در شهر

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: بلوار شهید کلانتری ارومیه با کاشت درختچه های زینتی دو ساله رنگ و بوی بهار گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان با اشاره به کاشت ۴ میلیون بوته گل بهاری در فضای شهر ارومیه، اظهار کرد: با آغاز فصل زیبای بهار و اهمیت وجود گل های فصلی برای زیبا سازی منظر شهری، ایجا روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان نسبت به کاشت انواع گل های فصلی بهاری و دایمی شامل شب بو ،بنفشه،قرنفل،مینا چمنی،همیشه بهار،کلم زینت و میخک اقدام کرده است .

وی با بیان اینکه کاشت گل های بهاری از ۱۰اسفند آغاز و تا اواسط فروردین ماه۹۷ تداوم خواهد داشت، بیان کرد:  گل های بهاری به مناسبت آغاز سال جدید بصورت ویژه وجذابتر از سالهای گذشته در سطح شهر ارومیه کاشته شده است .

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه عنوان کرد: امید است با کاشت گل های بهاری درمعابر، میدان ها و بوستان ها سطح شهر و همچنین با ساماندهی ورودی های شهر و تزیین نمودن آنها با باکس های گلکاری جدید به زیباتر شدن هر چه بهتر جلوه های  شهری برای شهروندان گام های موثری را برداشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات