مراجعه ۴۲۴ شهروند به ناحیه اندیشه برای رسیدگی به مشکلات این ناحیه

مراجعه ۴۲۴ شهروند به ناحیه اندیشه برای رسیدگی به مشکلات این ناحیه

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ محمدابراهیم عصارزاده با تشریح فعالیت ناحیه اندیشه در سال گذشته افزود: در این مدت ۴۵۸ مورد از مشکلات و معضلات ناحیه اندیشه از سازمان‌ها و ادارات پیگیری شده است.

وی گفت: در این مدت شهروندان با ناحیه اندیشه برای پیگیری مشکلات ۱۱ مورد از طریق سامانه ۱۳۷، ۲۰۳ مورد به صورت حضوری، ۶۳ مورد از طریق مکاتبه‌ و ۱۴۷ مورد از طریق تلفنی ارتباط برقرار کردند.

عصارزاده بیشترین مشکلات پیگیری شده در ناحیه اندیشه را درباره موضوعات خدمات‌رسانی، مدیریت پسماند و ترافیک عنوان کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در سال گذشته ۱۱ هزار و ۲۱۹ مترمربع عملیات لکه‌گیری معابر و هزار ۶۹۵ مترمربع ترمیم ترانشه معابر توسط ناحیه اندیشه انجام شده است.

وی با اشاره به انجام عملیات هزار و ۶۰۲ مترطول ترمیم و نصب جداول توسط این ناحیه طی این مدت، انجام ۳۹۰ مترمربع پیاده روسازی آسفالت را از عملکرد ناحیه اندیشه در این مدت عنوان کرد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات