شاخص های عملیاتی مبتنی بر پویایی و تلاش در جهت یادگیری فردی و سازمانی

شاخص های عملیاتی مبتنی بر پویایی و تلاش در جهت یادگیری فردی و سازمانی

در شرکت توزیع برق استان سمنان تحقق می یابد؛

شاخص های عملیاتی مبتنی بر پویایی و تلاش در جهت یادگیری فردی و سازمانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در آئین شروع سال کاری جدید گفت :  شاخص های عملیاتی مبتنی بر تحقق شعار سال و پویایی و تلاش در جهت یادگیری فردی و سازمانی تبلور می یابد.

سیدمحمد موسوی زاده با تاکید بر اقدام برنامه ای و هدف دار در کلیه امور، بیان داشت : اهداف در قالب شاخص های کمی و کیفی می بایست تدوین گردیده و بر اساس اسناد بالادستی و برنامه های استراتژیک شرکت اجرایی شوند.

وی اظهار داشت : خوشبختانه سال گذشته را با کمترین حادثه برای نیروهای عملیاتی پشت سرگذاشتیم و این مرهون تلاشهای دست اندرکاران ایمنی و اهتمام همکاران به این مهم بوده و برای سال جاری نیز انجام کار ایمن و سالی بدون  حادثه یا حادثه صفر، یکی از اهدافی است که امیدوارم به آن دست پیدا کنیم .

وی افزود: خدمتی که ارائه می نمائیم وظیفه ذاتی ما است و با ارائه به موقع و به هنگام خدمات و سرعت عمل بخشیدن در امور، می توان به سهم خودمان به رونق تولید کمک نمائیم.

وی تصریح کرد: بهره گیری از تجهیزات و یراق آلات ساخت داخل، و استفاده از لوازم و کالاهای ایرانی برای مصارف اداری ، تکریم مردم توام با سعه صدر و خوش رویی ، توسعه مشارکت همکاران در نظام پیشنهادها ، مشارکت علمی و پژوهشی در مجاامع ملی و بین المللی ، آموزش حین کار ، ، فعالیت های مدیریت مصرف ، نظارت مستمر بر حسن عملکرد واحدها ، شناسایی و رفع خطر کانون های خطر آفرین در شبکه ، استمرار رزمایش های خدمت متعالی و ارائه خدمات غیرحضوری از طریق توسعه میز خدمت الکترونیکی ، از جمله شاخص هائی به شمار می روند که تحقق آنها در سال جاری مورد انتظار است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق اظهار داشت : برگزاری ۲۱ رزمایش خدمت متعالی ، کاهش پیک بار در بخش روشنایی معابر، رفع اتصالات سُست و کاهش تلفات به میزان دو هزار و ۶۴ کیلووات ، نظارت بر مسائل ایمنی ، کنترل مدت زمان خاموشی ها و انجام پیش بینی بار روزانه ، از جمله اقدامات حوزه بهره برداری و دیسپاچینگ محسوب می شود که می بایست برای امسال نیز به نحو شایسته ای پیگیری و اجرا شوند.

سیدمحمد موسوی زاده به کنترل و نظارت بر چهار هزار و ۶۰۳ فقره ردیف کنترل پروژه با مبلغ ۴۵۳ میلیارد و۶۷۷ میلیون ریال به عنوان یک اقدام برجسته اشاره کرد و یادآور شد : برداشت اطلاعات توصیفی GIS پست های زمینی و هوایی وخطوط فشار متوسط و تهیه سه هزار و ۳۹۴ فقره طرح ، از فعالیت های شاخص معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت می باشد .

وی خاطر نشان ساخت : صدور هفت هزار و ۳۰۰ فقره اسناد حسابداری ، برگزاری ۲۰ مناقصه و هفت مزایده ، بررسی پنج هزار و ۵۰۰ صورت وضعیت پیمانکاری و تهیه و ارائه به هنگام صورت های مالی به همراه گزارش حسابرس و بازرس قانونی مجمع عمومی شرکت و سهامداران ، در زمره اموری است که در حوزه مالی و پشتیبانی اجرایی شده است .

وی با ابراز این که بیش از دو میلیون فقره صورت حساب در سال گذشته برای مشترکین صادر شده گفت : تحقق ۹۳ درصدی پرداخت غیرحضوری ، تست و بازرسی ۱۱۰ هزار کنتور دیماندی و عادی ، نصب بیش از یک هزار و ۷۰۰ کنتور برق اتصال مستقیم طرح فهام و اجرای برنامه پیک بار تابستان به طور همزمان ۳۷.۳ مگاوات و غیرهمزمان ۴۴.۸ مگاوات را در زمره فعالیت های حوزه مشترکین و مدیریت مصرف برشمرد .

موسوی زاده با اظهار این که انجام فرآیند استخدام ۲۸ نفر نیروی انسانی جدید در سال قبل به اجرا درآمده افزود : برگزاری ۴۹ هزار و ۹۳ نفر ساعت دوره های آموزشی ، ارزیابی عملکرد داخلی و اجرای یک هزار و ۵۰۰ مورد طبقه بندی شغلی برای پرسنل حجمی و شرکتی ، به عنوان اهم اقدامات حوزه منابع انسانی محسوب می شود .

وی با تاکید بر این که اقدامات ارزشمندی در حوزه حفظ و ارتقای سلامت اداری به انجام رسیده اضافه کرد : طرح ۴۰ فقره شکایت علیه سارقان سیم و کابل و تجهیزات برق و اقدام حقوقی و ارائه لوایح دفاعیه برای ۷۰ پرونده کیفری ، حقوقی و اداری ، از دیگر مواردی است که در طی سال قبل عملیاتی شده است .

وی همچنین در بخش پایانی مطالب خود، ضمن تاکید بر مدیریت خلق منابع در بخش های مختلف و همچنین هدف گذاری شاخص ها و پایش به موقع آنها جهت دسترسی به هدف تعیین شده ، از تلاش مستمر کارکنان شرکت و همکاری پیمانکاران و شرکت های ناظر و تامین نیرو ، قدردانی به عمل آورد. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات