گلابی: هیچ یک از مناطق اهواز زیرآب نرفته است/ فعالیت دو شیفته نیروهای شهرداری اصفهان

گلابی: هیچ یک از مناطق اهواز زیرآب نرفته است/ فعالیت دو شیفته نیروهای شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: هیچ یک از مناطق شهر اهواز زیرآب نرفته است و نیروهای شهرداری اصفهان رفع آبگرفتگی‌ها و استحکام بخشی به سیل بندها را در دستور کار دارند.

محسن گلابی  در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی نیروهای شهرداری اصفهان در اهواز اظهار کرد: تعداد ماشین آلات امدارسانی دراین منطقه افزایش یافته و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در این منطقه فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری اصفهان در قالب دو شیفت کاری برای امدادرسانی و استحکام بخشی به سیل بندها در اهواز فعالیت دارند، اضافه کرد: اکیپ‌های غواصی و قایقرانی امروز ماموریت حمل نان‌های پخت شده در شهرک صنعتی ار دارند چرا تردد با خودرو در این منطقه امکان پذیر نیست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان  افزود: همچنین از صبح امروز پمپ‌های کف کش و سنگین برای تخلیه آب های سطحی مشغول کار شدند و استحکام بخشی سیلاب‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ نفر راننده، کمک راننده و غواص برای امدادرسانی به مردم اهواز از شهر اصفهان اعزام شده‌اند، ادامه داد: همچنین کمک‌های مردمی از اصفهان برای مردم اصفهان در حال ارسال است.

گلابی با بیان اینکه در حال حاضر معاون عمرانی استاندار اصفهان نیز در منطقه عملیاتی اهواز حضور دارد، ادامه داد: شهردار و معاون امور ملی و اقتصادی شهردار نیز امشب عازم اهواز می‌شوند.

وی همچنین در خصوص وضعیت فعلی اهواز اظهار کرد: وضعیت عادی است و تنها یک منطقه از شهر دچار آبگرفتگی شده است که تخلیه آب در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: هیچ یک از مناطق شهر اهواز زیرآب نرفته و تنهابه دلیل تخلیه بخشی از سد کرخه آب بر روی دشت حرکت کرده و به دلیل وجود سیل‌بندها شهر را دور زده و در بخشی از ورودی شهر شاهد آبگرفتگی بوده‌ایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات