پاسخگویی مرکز ۱۳۷ به بیش از ۱۵ هزار تماس در نوروز امسال
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: مرکز ۱۳۷ در نوروز ۹۸ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی بیش از ۱۵ هزار تماس شهروندان و مسافران بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا دهقانی با اعلام این خبر اضافه کرد: حدود ۴۶ درصد از تماس ها با مرکز ۱۳۷ مربوط به راهنمایی مسافرین و شهروندان و ۳۴ درصد از کل تماس ها مربوط به آبگرفتگی و درخواست پاکسازی معابر و منازل بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ضمن اشاره به اینکه در ۴ روز نخست سال جاری بالغ بر ۵۶ درصد تماسها با مرکز ۱۳۷ از سوی مسافران و به منظور اطلاع یابی از مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات عمومی شهر، مراکز اسکان و ... بود، افزود: از پنجم فروردین ماه با شروع بارندگی ها بیشتر تماس ها به موضوع آبگرفتگی، پاکسازی و نظافت معابر اختصاص یافت.
دهقانی از مرکز ۱۳۷ بعنوان مهمترین درگاه ارتباطی شهروند با شهرداری یاد کرد و گفت: افزایش تعداد کارکنان مرکز، افزایش خطوط تلفن و داده کاوی از اطلاعات ثبت شده در این سامانه از جمله برنامه های سال جاری برای ارتقای مرکز ۱۳۷ و پاسخگویی هر چه شایسته تر به شهروندان است.
براساس این گزارش، شهروندان میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران، ترافیک شهری و ... مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظرات