پاسخگویی مرکز ۱۳۷ به بیش از ۱۵ هزار تماس در نوروز امسال

پاسخگویی مرکز ۱۳۷ به بیش از ۱۵ هزار تماس در نوروز امسال


مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: مرکز ۱۳۷ در نوروز ۹۸ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی بیش از ۱۵ هزار تماس شهروندان و مسافران بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا دهقانی با اعلام این خبر اضافه کرد: حدود ۴۶ درصد از تماس ها با مرکز ۱۳۷ مربوط به راهنمایی مسافرین و شهروندان و ۳۴ درصد از کل تماس ها مربوط به آبگرفتگی و درخواست پاکسازی معابر و منازل بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ضمن اشاره به اینکه در ۴ روز نخست سال جاری بالغ بر ۵۶ درصد تماسها با مرکز ۱۳۷ از سوی مسافران و به منظور اطلاع یابی از مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات عمومی شهر، مراکز اسکان و ... بود، افزود: از پنجم فروردین ماه با شروع بارندگی ها بیشتر تماس ها به موضوع آبگرفتگی، پاکسازی و نظافت معابر اختصاص یافت.
دهقانی از مرکز ۱۳۷ بعنوان مهمترین درگاه ارتباطی شهروند با شهرداری یاد کرد و گفت: افزایش تعداد کارکنان مرکز، افزایش خطوط تلفن و داده کاوی از اطلاعات ثبت شده در این سامانه از جمله برنامه های سال جاری برای ارتقای مرکز ۱۳۷ و پاسخگویی هر چه شایسته تر به شهروندان است.
براساس این گزارش، شهروندان می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران، ترافیک شهری و ... مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات