تشریح وضعیت سدهای استان در مصاحبه صدا و سیمای مرکز کرمان با مهندس...

مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در مصاحبه برنامه خبر شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان به تشریح وضعیت سد جیرفت، سد بافت، سد نساء و سد سیرجان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در تاریخ ۲۳ فروردین ماه ۹۸ در مصاحبه تلفنی با برنامه خبر شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه در استان کرمان چهار سد در حال بهره برداری داریم، خاطرنشان کرد: ۳۳۶ میلیون مترمکعب آب حجم مخزن سد جیرفت می باشد که ۱۹۶ میلیون مترمکعب آن آب ذخیره دارد و ۱۴۰ میلیون مترمکعب ظرفیت خالی داریم که هنوز ظرفیت خالی در این سد وجود دارد و اقدام خاصی برای این سد متصور نیستیم.
وی با اشاره به اینکه سد نساء بم ۱۶۸ میلیون مترمکعب ظرفیت دارد گفت: اکنون حجم آب ذخیره در سد نساء ۱۳۸ میلیون مترمکعب است که ۳۰ میلیون مترمکعب ظرفیت خالی داریم و بر اساس پیش بینی بارش باران تصمیم بر این شد حجم آن را به ۱۳۰ میلیون متر مکعب برسانیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان افزود: حجم مخزن سد بافت ۴۰ میلیون مترمکعب می باشد که ۳۲ میلیون مترمکعب آب داریم و تصمیم بر این است حجم آن را به ۳۰ میلیون مترمکعب برسانیم تا ۱۰ میلیون مترمکعب از ظرفیت آن را برای بارندگی های اخیر نگه داریم.
مهندس علیزاده اظهار کرد: سد سیرجان ۳۸ میلیون متر مکعب ظرفیت دارد که ۱۱ میلیون مترمکعب آبگیری شده است و اقدام خاصی برای این سد متصور نیستیم.
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات