شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی مانیتورینگ چاه ها را آغاز کرده است

در چهاردهمین جلسه تامین آب شرب مشهد که با حضور مدیرعامل های شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی و شرکت آبفای مشهد برگزار شد؛ محمد علایی خبر داد: شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی مانیتورینگ چاه ها را آغاز کرده است و به عنوان اولین شرکت در کشور خواهیم بود که کل چاه ها را به صورت آنلاین رصد نماییم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، مدیر عامل این شرکت گفت: با توجه به سیلاب های اخیر نیاز به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص اقداماتی که دولت به ویژه وزارت نیرو، خصوصا بخش آب برای مدیریت سیلاب های اخیر انجام داده است ضروری است.

محمد علایی افزود: مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای استان خراسان رضوی به صورت شبانه روزی با اقدامات موثری توانستند سیلاب ها را با کمترین خسارت و بدون هیچ گونه تلفات جانی پشت سر بگذارند و امیدواریم در سیلاب های پیش رو نیز با وجود همبستگی و تعامل و حضور آگاهانه مردم به بهترین نحو مدیریت نماییم.

وی با اشاره به اینکه سیلاب های این چند روزه به عنوان یک فرصت برای بخش آب کشور بود چراکه توان فنی و اجرایی این حوزه بیشتر برای مردم و مسئولین مشخص گردید ذعان کرد: باید اطلاعات و آمار را به صورت دقیق برای مردم تشریح کرد و با توجه به بارندگی های اخیر برخی از افراد جامعه این دیدگاه را پیدا کرده اند که مشکل کمبود آب با این بارندگی ها حل شده است؛ اما این تصور غلط است چرا که اسراف آب علاوه بر اینکه در اسلام نهی شده، خود ما نیز باید این آب را برای سال های بعد که مشخص نیست بارندگی ها چگونه خواهد شد ذخیره نماییم.

علایی تاکید کرد: جداسازی آب شرب از آب فضای سبز یک اولویت است که باید تمامی دستگاه های اجرایی به این پروژه ورود پیدا نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات