مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان؛ خطر آبگرفتگی پست های ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای خوزستان،  عملیات خاکریزی و سیلد بندی پست های ۴۰۰ کلیو ولت مهزیار و ۱۳۲ کیلو ولت حمیدیه شرکت برق منطقه ای خوزستان برای مقابله با سیل به اتمام رسید و پست ها در وضعیت پایداری قرار گرفتند.

مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: پست ۴۰۰ کیلو ولت مهزیار یکی از پست های مهم انتقال نیرو و تامین کننده برق بخش مهمی از  غرب شهر اهواز بوده است.

محمود دشت بزرگ با بیان اینکه در چند روز گذشته پست مهزیار در خطر ورود سیلاب قرار داشت، بیان کرد: بعد از آنکه نقشه های حرکت سیلاب مشخص کرد که پست در معرض خطر است اقدام به خاکریزی و سیلد بندی پست کردیم و با اقدامات انجام شده خطر ورود سیلاب به پست برطرف شد.

وی افزود: پست برق ۱۳۲ کیلو ولت حمیدیه نیز برق این شهرستان را تامین می کرد و یکی از پست های حساس در شرایط کنونی بود که باید از آن مراقبت می کردیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ادامه داد: وقتی شهرستان حمیدیه در معرض سیلاب قرار گرفت به تبع آن پست برق هم در خطر آبگرفتگی قرار داشت به همین علت با قید فوریت عملیات خاکریزی و سیلد بندی این پست هم انجام گرفت و خطر آبگرفتگی آن از بین رفت.

دشت بزرگ با بیان اینکه قبلا نیز دو پست آهو دشت در شوش و شمال غرب در اهواز نیز کارهای استحکام بخشی آنها انجام شده بود، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات خاکریزی و سیلد بندی در پست های میلاد آبادان و شیرین شهر شروع شده است.

وی با تشکر از همکاری مردم و شرکت هایی که به برق منطقه ای خوزستان در این بحران کمک کردند، گفت: از شرکت های توزیع نیروی برق خوزستان و اهواز و شرکت های برق منطقه ای کرمان، فارس، اصفهان ، هرمزگان ، باختر و تهران و به ویژه مردم محلی که در عملیات مقابله ای با سیلاب همکاری کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات