تلاش نیروهای عملیاتی توزیع برق تهران بزرگ در ...


به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، طغیان رودخانه فرحزاد در دوازدهم فروردین ماه سال جاری، موجب وارد شدن خسارات به شبکه برق محدوده این منطقه شد که از آغازین ساعات بروز حادثه، نیروهای پرتلاش این شرکت با همت مدیر منطقه برق سعادت آباد نسبت به بازسازی شبکه و رفع مشکلات به وجود آمده اقدام کردند.

مهندس سید منوچهر ساداتی مدیر منطقه برق سعادت آباد، با بیان اینکه سقوط ۵ اصله پایه در اثر سیلاب و ریزش کوه موجب تخریب شبکه هوایی شده بود، در خصوص تلاش های نیروهای عملیاتی پرتلاش این شرکت در رفع بروز خسارات وارده به خبرنگار ما گفت: بارش شدید باران در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه موجب جاری شدن سیل و در پی آن تخریب جاده، ریزش کوه و آسیب جدی به شبکه توزیع برق محدوده منطقه شد که با توجه به عدم وجود مسیر دسترسی و امکان تردد خودروها و همچنین بسترهای مخابراتی، تردد اکیپ های عملیاتی و انتقال تجهیزات به صورت پیاده به محل صورت گرفت و در کمتر از ۷۲ ساعت، با تلاش و زحمات ۹ اکیپ عملیاتی، دو کیلومتر شبکه هوایی آسیب دیده بازسازی شد.
وی افزود: رفع پارگی سیم، تعویض کنسول و مقره های شکسته، شاخه زنی، اصلاح فلش سکشن ها، نصب اسپیسر و ... از جمله اقداماتی است که در طول مسیر شبکه آسیب دیده انجام شده است.
مدیر منطقه برق سعادت آباد، گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و نیز مسدود بودن جاده خاکی و ریزش بهمن در برخی نقاط، ۴ اکیپ عملیاتی به صورت پیاده از شبکه برق بازدید، خسارات وارده و امکان بروز هرگونه حادثه بررسی و مشکلات احتمالی برطرف شد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات