حمایت فرهنگی از سیل‌زدگان

حمایت فرهنگی از سیل‌زدگان

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در تعامل، همدردی و همراهی با هموطنان آسیب‌دیده در استان‌های لرستان، خوزستان، کرمانشاه و بعضی دیگر از استان‌ها تصمیم گرفته شد از ظرفیت‌های این برنامه‌ها برای کمک به هموطنان سیل‌زده استفاده شود.

رضا روحانی ،  اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان قرار بود برنامه‌هایی با محوریت فرهنگ عامه اصفهان تعریف و اجرا شود، از این رو ۱۷۵ برنامه و دو هزار اجرا توسط مراکز فرهنگی و هنری، معاونت‌ها و مناطق ۱۵ گانه طراحی و آماده اجرا شد، اما به دلیل وقوع حادثه سیل که بسیاری از هموطنان در شهرهای مختلف را دست‌خوش آسیب کرد در تعامل، همدردی و همراهی با هموطنان آسیب‌دیده در این استان‌ها تصمیم گرفته شد از ظرفیت‌های این برنامه‌ها برای کمک به هموطنان سیل‌زده استفاده شود.

وی افزود: شهرداری اصفهان بنا دارد در ادامه کمک‌های سخت‌افزاری، اعزام نیروها و تجهیزات به مناطق سیل‌زده، برنامه‌های فرهنگی را نیز یک محفل و دست‌آویزی برای ساماندهی و ایجاد یک پویش مردمی برای کمک شهروندان اصفهانی به مردم استان‌های سیل‌زده کند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این همدلی، همراهی و تغییر رویکرد، برنامه‌های عرصه محور که قرار بود به صورت شاد برگزار شود، حذف و به جای آنها برنامه‌های جدیدی تعریف می‌شود که در کمک به راه‌اندازی پویش مردمی موثر باشد.

وی با بیان اینکه رویکرد هفته فرهنگی اصفهان با شعار «هفته فرهنگی اصفهان همدلی برای ایران» برای همیاری با سیل زدگان خواهد بود، خاطرنشان کرد: عناوین برنامه‌های در نظر گرفته شده پس از جمع‌بندی نهایی برای اطلاع شهروندان اعلام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات