استفاده از ظرفیت فرهنگسراها برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان

استفاده از ظرفیت فرهنگسراها برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان از امروز تمام فرهنگسراها و ورزشگاه‌های خود را برای جمع آوری کمک‌های مردم به هموطنان مناطق سیل‌زده آماده کرده است.

قدرت الله نوروزی صبح امروز -شنبه ۲۴ فرودین ماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: بارش‌های شدید در اصفهان به خصوص در برخی استان‌ها حوادث تلخی را به وجود آورد که برای همدردی و کمک‌رسانی به آنها، شهرداری اصفهان از همان ابتدا نیروها و تجهیزات خود را به استان‌های لرستان و خوزستان اعزام کرد و تا حد امکان و توان خدمت‌رسانی خوبی در مناطق سیل‌زده انجام داد.

وی با بیان اینکه از امروز تمام فرهنگسراها و ورزشگاه‌های شهرداری برای جمع آوری کمک‌های مردم به هموطنان مناطق سیل‌زده آماده شده است، تاکید کرد: شهرداری اصفهان با محوریت مردم و تشکل‌ها، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و برای مناطق سیل‌زده ارسال خواهد کرد و امیدوارم همه مردم با اهداء کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود بتوانند به مردمی که اکنون در سیل گرفتار شدند، یاری‌رسانی کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان همچنین برخی اقدامات و خدمات جدید را جایگزین جشن‌های «هفته فرهنگی اصفهان» که از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هر سال برگزار می‌شود جایگزین شد تا از این طریق شعار «همدردی برای  ایران» و همکاری با مردم خوزستان، خرم آباد و سایر نقاط سیل‌زده را تحقق بخشیم.

نوروزی با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان در نوروز ۹۸، خاطرنشان کرد: نوروز امسال شهرداری اصفهان با برنامه‌های متنوع، ایجاد فضاهای بسیار زیبا در تمام مناطق شهر و ارایه خدمات خوب توانست علاوه بر فراهم کردن رضایت شهروندان، رضایت میهمانانی که به اصفهان سفر کرده بودند را نیز جلب کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات