نوروزی: تا زمان اعلام نیاز مسئولان استانی در خوزستان می‌مانیم

نوروزی: تا زمان اعلام نیاز مسئولان استانی در خوزستان می‌مانیم

شهردار اصفهان گفت: شهرداری و سایر گروه‌هایی که از اصفهان برای کمک به خوزستان اعزام شده‌اند قطعاً تا زمانی که مسئولان استان خوزستان اعلام نیاز کنند در منطقه می‌مانند و به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند.

قدرت الله نوروزی امروز –جمعه ۲۳ فرودین ماه ۱۳۹۸- در سفر به شهر اهواز در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری اصفهان برای کمک به جلوگیری از وقوع سیل در اهواز اظهار کرد: کمک به جلوگیری از ورود رودخانه کارون به شهر در مناطق ۳ و ۵ اهواز -ساحل شرقی کارون- به شهرداری اصفهان سپرده شده بود که گروه‌های اعزامی به‌خوبی عمل کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمک به ایجاد استحکام و سیل بند در منطقه دو شهرداری اهواز نیز بر عهده شهرداری اصفهان گذاشته شده است و نیروهای اعزامی شهرداری در این منطقه نیز مشغول به کار هستند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: شهرداری و سایر گروه‌هایی که از اصفهان برای کمک به خوزستان اعزام شده‌اند قطعاً تا زمانی که مسئولان استان خوزستان اعلام نیاز کنند در منطقه می‌مانند و به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند.

نوروزی افزود: امروز به همراهی برخی از مدیران وزارت کشور بازدیدی میدانی از بخش‌های مختلف شهر داشتیم تا در صورت نیاز به نیروها و تجهیزات این کار صورت گیرد؛ البته بر اساس گزارش‌ها تاکنون نیازی به کمک‌های بیشتر وجود نداشته و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی بارش‌های آتی چندان تهدیدآمیز نیست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات