دیدار سرپرست امور آبفار تایباد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان بمناسبت روز پاسدار

دیدار سرپرست امور آبفار تایباد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان بمناسبت روز پاسدار

سرپرست امور آبفار تایباد در راستای همکاری و تعامل بیشتر در خدمات رسانی هر چه بهتر به روستاییان با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار تایباد در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران در میان اقشار مختلف جامعه بیان کرد: اکنون سپاه بعنوان بازوی توانمند کشور و بعنوان نقطه امید و امنیت داخلی و آرامش کشورهای همسایه، حضور پررنگ دارد و از هیچ تهدیدی از سوی دشمن هراسی ندارد زیرا همه مردم ما بسیجی هستند و در تمام اوقات آمادگی دفاع از خاک میهن عزیز خود را دارند.

سید هادی نمازی ضمن تشکر از مساعدت های سپاه و استفاده از ظرفیت این نهاد انقلابی در همکاری و سرکشی و حفاظت از تاسیسات، برگزاری حلقه های صالحین با محوریت مدیریت و مصرف بهینه آب در روستاهای تحت پوشش و برگزاری جلسات امر به معروف و نهی از منکر تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در ادامه این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تایباد نیز عنوان کرد: سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای انقلابی همواره سعی داشته است که به بهترین نحو در خدمت نظام و انقلاب باشد.

سرهنگ اللهیاری گفت: آبرسانی به روستاهای مرزی و محروم کمتر از مجاهدت در میدان جنگ نیست و از زحمات امور آبفار شهرستان تایباد در سقائیت و آبرسانی به روستاهای شهرستان تایباد قدردانی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تایباد جهت برگزاری جلسات، همایش و مانورهای مشترک در حوزه پدافند غیرعامل با همکاری سپاه و بسیج و آبفا روستایی در جهت حفظ آمادگی های بیشتر در سطح شهرستان و همچنین برگزاری حلقه های صالحین در سطح روستاها با محوریت مدیریت مصرف آب و حفاظت از تاسیسات روستایی با همکاری امور آبفار اعلام آمادگی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات