دیپلماسی شهری را در شرایط بحران توسعه دادیم

دیپلماسی شهری را در شرایط بحران توسعه دادیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه به دنبال انجام اقدامات انسان دوستانه هستیم و سعی داریم کدورت‌ها را از بین برده و خدمات خوبی را ارایه دهیم، گفت: شهرداری اصفهان توانست دیپلماسی شهری را درشرایط بحران بحران نیز توسعه دهد.

قدرت‌الله نوروزی صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور استاندار برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت شهرداری اصفهان در ابتدای کار از نظر مالی و نیروی انسانی مناسب نبود، اظهار کرد: اگر سیر استخدام های غیر مجاز ادامه دار بود شرایط بدتر می‌شد، اما خوشبختانه در سال ۱۳۹۷ این شرایط را ساماندهی کردیم.

وی با بیان اینکه بدهی‌ها در شهرداری سر سام آور و فعالیت‌های عمرانی را تحت تاثیر قرار داده بود، اظهار کرد: در حال حاضر بدهی ها را تسویه و وضعیت مناسبی پیدا کرده ایم و ساماندهی برنامه‌ها را در دستور کار داریم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه حداکثر زمان صدور پروانه یک ماه و صدور پایان کار ۴۵ روز شده است، افزود: چنانچه مشکل حقوقی در مسیر وجود داشته باشد قاعدتا این امر طولانی تر خواهد بود.

تحقق ۸۸ درصدی بودجه شهرداری اصفهان

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان سال گذشته در تحقق بودجه رتبه اول را در میان شهرداری های کلانشهرهای کشور کسب کرد، افزود: جذب بودجه‌های شهرداری اصفهان در سال گذشته ۸۸ درصد بود که این امر با برنامه ریزی صورت گرفت و  این رقم جذب با برخی از شهرداری‌ها اختلافات فاحشی را داشت.

نوروزی با بیان اینکه با اصرار بر اقدامات مبتنی بر برنامه ادامه فعالیت خواهیم داشت، افزود: ارایه لایحه بودجه چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی بر این اساس صورت گرفته و تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور داشته است، ادامه داد: برای مناسبت‌های مختلف ویژه شهر اصفهان نیز برنامه ریزی‌های مناسبی را داشتیم، ضمن اینکه در سال جاری در هفته فرهنگی اصفهان به دلیل همراهی و همدلی با مردم سیل زده کشور تغییر رویکرد برنامه ها را شاهد خواهیم بود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان در امدادرسانی در حوادث سیل و زلزله عملکرد خوبی را داشته است، ادامه داد: در زلزله کرمانشاه، سیل لرستان و سیل خوزستان نیروهای شهرداری اصفهان پیشتاز بودند و عملکرد این نهاد مورد تقدیر معاون اول رییس جمهور نیز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم اهواز در صحبت هایشان قدردان حضور اصفهانی‌ها هستند، ادامه داد: علاوه بر شهرداری اصفهان، شهرداری‌های ۱۷ شهر دیگر استان نیز در مناطق سیل زده حضور یافتند، اصفهانی‌ها توانستند همانطور که در جنگ خوش درخشیدند در این حوادث نیز تمام قد به میدان بیایند.

تمام توان خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار خواهیم گرفت

نوروزی با بیان اینکه شهرداری اصفهان توانست دیپلماسی شهری را در شرایط بحران نیز توسعه دهد، اضافه کرد:  تمام توان خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار خواهیم گرفت، به دنبال انجام اقدامات انسان دوستانه هستیم و سعی داریم کدورت‌ها را از بین برده و خدمات خوبی را ارایه دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد شهرداری اصفهان در مقطع کنونی بر اساس برنامه‌هایی که دارد در بخش‌های مختلف به فعالیت خود ادامه دهد تا بتواند در زمینه های مختلف شهری رتبه‌های برتر را کسب کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سال گذشته با استرس آب رو به رو بودیم، اضافه کرد: در سال جاری به احتمال زیاد این چالش را نخواهیم داشت و با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در سال جاری افزایش رضایتمندی شهروندان را خواهیم داشت.

وی افزود: در نوروز امسال افزایش هفت درصدی رضایت مسافران از شهرداری را داشتیم و این موفقیت جز با همکاری و همراهی شهروندان به دست نیامده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات