از زحمات پرسنل شهرداری که در تمام مدت آبگرفتگی در صحنه پای کار بودند، سپاسگزاریم

از زحمات پرسنل شهرداری که در تمام مدت آبگرفتگی در صحنه پای کار بودند، سپاسگزاریم

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: از زحمات شهردار، معاون خدمات شهری و پرسنل شهرداری کرمان، که از ابتدای بارندگی شب گذشته در صحنه حاضر بودند و با تمام توان جلوی مشکلات حاصل از آبگرفتگی را گرفته و یا آنها را مرتفع کردند، سپاسگزاریم.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمد فرشاد در نشست عمومی امشب شورای شهر کرمان که به تصویب نهایی آخرین مصوبات کمیسیون‌ها و بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد چند نامه رسیده اختصاص داشت، افزود: امروز با آقای خدادادی رییس کمیسیون خدمات شهری از مناطق دچار آبگرفتگی و مشکل ‌ساز کرمان بازدید کردیم که خوشبختانه همه در صحنه بودند و با همت و تمام توان مشکلات را رفع می‌کردند.
وی ادامه داد: این کنترل خوب به دلیل این بود که دکتر فدایی استاندار و شهردار کرمان از قبل از وقوع سیل در صحنه بودند و با چاره‌اندیشی و تمهیداتی که اندیشیدند، سیل را مهار کردند.
فرشاد با اشاره به اینکه آبگرفتگی‌های به وجود آمده در پی حدود ۱۰ میلی‌متر باران از شب گذشته تاکنون است، تصریح کرد: وقتی مشکلات بروز می‌کنند، باید از آنها درس گرفت و برای جلوگیری از تکرار آنها به خصوص بارش‌های بیشتر برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: حالا که مشکل برای سراسر کشور به وجود آمده‌است، بایستی آسیب شناسی کرد، مکان‌هایی که بیشتر آسیب دیدند را بررسی کرد و برای آن ‌ها برنامه‌ریزی کرد.
فرشاد گفت: البته مهم‌ترین دلیل این مشکلات و تخریب سیلاب‌ها، دوره‌ی طولانی خشک‌سالی و در پی آن ساخت و ساز در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب‌ها بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: از آنجا که شهردار و شهرداران مناطق ظرفیت‌ها و مشکلات مناطق و نقاط مختلف شهر را به خوبی می‌شناسند، پیشنهاد می‌شود با توجه به ظرفیت هر منطقه طرح جامعی را برای پیشگیری از بروز مشکلات در آینده و رفع مشکلات در صورت بروز، ارائه دهند تا بر مبنای آن برنامه‌ریزی شود.

وی همچنین از پیگیری شفاف، صادقانه و سریع اصحاب رسانه در خصوص بیان مشکلات مردم و شهر، خدمات ارائه شده‌ی شهرداری و دیگر ارگان‌ها و اطلاع‌رسانی خوب و به موقع آنها که باعث مطالبه‌گری مردم و نیز جلوگیری از التهاب در جامعه شده، تشکر کرد و گفت: در مواقع بحران، از آنجا که امکانات محدود و مشکلات زیاد هستند، ارائه اطلاعات درست همراه با آرامش، باعث خدمت‌رسانی در فضای بدون تشنج و ملتهب می‌شود.

فرشاد تصریح کرد: شهر کرمان گسترده است و باید با اولویت‌بندی به آن خدمات‌رسانی کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از ثبت‌نام جوانان در هیات جوان شورای عالی جوانان از پنجم تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری خبر داد و گفت: تمام جوانان ۱۸ تا ۴۰ ساله‌ی علاقه‌مند می‌توانند در این شورا ثبت‌نام کرده و بسته به تخصص خود در هشت کمیته‌ی این شورا حضور پیدا کرده و فعالیت کنند.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shoraeslamishahr.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات