آماده باش اکیپ های اتفاقات امور آبفار تایباد جهت جلوگیری از خطرات احتمالی سیل

آماده باش اکیپ های اتفاقات امور آبفار تایباد جهت جلوگیری از خطرات احتمالی سیل

اکیپ‌های اتفاقات امور آب و فاضلاب روستایی تایباد با امکانات و تجهیزات کامل به منظور خدمات رسانی و رفع مشکلات احتمالی خطر وقوع سیل به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش‌های رگباری باران، مکاتبات متعدد استانداری خراسان رضوی، فرمانداری شهرستان و شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی تمامی اکیپ های اتفاقات، فنی و کارشناسان اداری و آبداران  امور آبفار تایباد برای مقابله با آب‌ گرفتگی و سیلاب احتمالی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی تایباد اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل را برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور کارشناسان امور و آبداران، شناسایی امکانات موجود امور و پیمانکاران، استقرار در محل های احتمالی مورد نیاز، شناسایی نقاط آسیب پذیر، احداث خاکریز و ایجاد دیوار ساحلی در اطراف چاه ها و تاسیسات روستایی، آماده باش کامل همکاران و آبداران این امور ذکر کرد.

سید هادی نمازی گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار نفر در ۳۵ روستای تایباد در قالب بالغ بر ۱۰ هزار مشترک تحت پوشش این امور قرار دارند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات