بازدید سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی از امور آبفار نیشابور

بازدید سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی از امور آبفار نیشابور

همزمان با آغازین روزهای کاری سال جدید، سرپرست آبفار خراسان رضوی بهمراه رئیس اداره توسعه منابع انسانی و آموزش این شرکت از امور آبفار نیشابور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست آبفار خراسان رضوی به اتفاق رئیس اداره توسعه منابع انسانی و آموزش در دیدار نوروزی با کارکنان امور آبفار نیشابور بر بازنگری در چشم انداز و برنامه های شرکت در سال جدید تاکید کرد.

محمد سهرابی گفت: سال گذشته با وجود تمامی تنگناهای موجود سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و ارائه خدمات در سطح روستاهای این شهرستان با همت و تلاش همکاران به خوبی انجام پذیرفت.
سهرابی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال “رونق تولید” گفت: در این سال باید در نقش اجتماعی خود به خوبی ادای تکلیف کنیم چرا که آبرسانی یکی از مسئولیت های اجتماعی مهمی است که به شرکت های آب و فاضلاب واگذار شده است.

در ادامه این بازدید نیز نشستی با حضور سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، رئیس اداره توسعه منابع انسانی و آموزش و کارکنان امور آبفار نیشابور با موضوع مشکلات و راهکارهای امور اداری و نیروی انسانی برگزار و سوالاتی در خصوص اضافه کاری و ماموریت، ارتقاء عنوان شغلی و مدارک تحصیلی عنوان شد که به طور کامل به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات