دستگیری متخلف حمل و عرضه ماهی همزمان با  فصل ممنوعه در رامشیر

دستگیری متخلف حمل و عرضه ماهی همزمان با فصل ممنوعه در رامشیر

رییس اداره حفاظت میحط زیست شهرستان رامشیر از دستگیری متخلف حمل و عرضه غیرمجاز ۵۱۵ قطعه ماهی همزمان با فصل ممنوعه در شهرستان رامشیر خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، متخلف حمل و عرضه ۵۱۵ قطعه ماهی همزمان با فصل ممنوعه  در شهرستان رامشیر دستگیر شد.

داود رشیدی پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامشیر در این خصوص گفت: با توجه به  ممنوعیت صید در فصل تخم ریزی ، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در راستای پایش و کنترل رودخانه جراحی با هماهنگی نیروهای انتظامی، متخلف حمل و عرضه ماهی که اقدام به خرید ماهی از سطح شهرستان و انتقال آن به شهرستان مجاور می کرد ،  دستگیر نمود و متخلف پس از تشکیل پرونده و تنظیم صورت جلسه جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

وی درخصوص ماهی های کشف شده از متخلف گفت:۵۱۵ قطعه ماهی مکشوفه که بیشتر سرخه و بنی بودند با هماهنگی مسئولین قضایی  و بعد از تایید دکتر دامپزشکی به بهزیستی شهرستان تحویل داده شد.

لازم بذکر است، طبق قانون و مقررات حفاظت محیط زیست، صید ماهی از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ اردیبهشت ماه که مقارن با فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان است به مدت دو ماه در کلیه منابع آبی استان اعم از رودخانه، تالاب، دریاچه و آب بندهای طبیعی ممنوع است .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات