قدردانی شهردار کرمان از حمایت های استاندار در اجرای پروژه‌های شهری

قدردانی شهردار کرمان از حمایت های استاندار در اجرای پروژه‌های شهری

نگاه خوب استاندار کرمان به مرکز استان

شهردار کرمان گفت: از مردم نجیب شهر کرمان که با صبوری و حوصله به ما یاری رساندند تا   با برنامه ریزی، پروژه‌ها را طبق اولویت، پیش برده و اجرا کنیم تشکر و قدردانی می کنم.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در دیدار با استاندار کرمان ، ادامه داد: شناخت همه‌ی شهر از ابعاد مختلف عمرانی، خدماتی و...  به زمان زیادی نیاز دارد  و ما تلاش کردیم با شناخت، برای شهر برنامه‌ریزی کرده و کارها را پیش ببریم.

وی  ضمن تشکر ویژه از استاندار و معاون عمرانی وی به جهت  همراهی  و همکاری آنها در اجرای پروژه های عمرانی ، گفت: نگاه استاندار کرمان نقش موثری در  برنامه ریزی دقیق و اجرایی شدن پروژه های این شهر داشت .

وی استاندار را بزرگترین سرمایه برای استان دانست و گفت: مطمئن هستیم نگاه استاندار به مرکز استان، متناسب و در خور شان این شهر است.

شهردار کرمان افزود: سال گذشته شاهد همکاری ها و حمایت های خوب استانداری در  اجرای طرح‌های مختلف در شهر کرمان بودیم و  امیدواریم در سال جدید نیز شاهد تداوم این حمایت ها باشیم.

وی از  تلاش ها و همراهی اعضای شورا که زمان  و انرژی مضاعف گذاشتند تا کارها به خوبی در مسیر خود پیش رود ، تشکر و قدردانی کرد.

شهردار کرمان در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه در سال گذشته سه پروژه مهم به بهره برداری رسید، افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت کاری امسال شهرداری است .

وی از اجرای چارت جدید شهرداری و تدوین بودجه بر اساس ضوابط در شهرداری خبر داد و گفت:۱۰ اتوبوس غیر فعال در اتوبوسرانی بهسازی و بازسازی شد و دو دستگاه اتوبوس برای معلولان مجهز و از  یک دستگاه اتوبوس گردشگری نیز برای شهر کرمان رونمایی شد که تحولی در ناوگان حمل و نقل شهری در سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه اولویت من در روزهای نخست حضور در شهرداری، پرداخت حقوق پرسنل شهرداری بوده است، ادامه داد:  سعی کردیم در شهرداری،کارهای زیادی در بخش های مختلف خدماتی، فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی آن انجام دهیم.

عالم‌زاده ادامه داد: در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری برنامه های اصولی در حوزه فرهنگی اجتماعی طراحی شد که بخشی از ثمرات آن را مردم در ایام نوروز امسال مشاهده کردند.

وی با اشاره به سیلاب های اخیر افزود: مطالعاتی در سال ۹۳ انجام شده که طرح های آبخیزداری به کنترل سیلاب ها کمک می کند و برای اجرای آنها منابع طبیعی به ۲ میلیارد تومان اعتبار داشت در حالی که در حال حاضر مجموع نیازها ۴۰ میلیارد تومان است.

شهردار کرمان با بیان اینکه با اجرای این طرح در ده بالا حدود ۹۰ درصد تهدید شهر کرمان از وقوع سیل رفع می شود، ادامه داد: رودخانه ماهانی نیز تهدید جدی است که باید برای آن فکری شود.

وی ابراز امیدواری کرد: اگر این طرح ها اجرا شود، شهر را در مقابل سیل بیمه کرده ایم که  با توجه به نگرانی های مردم، اولویت ما همین بحث است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود سرانه فضای سبز کرمان را بیش از متوسط کشور دانست و گفت : خوشبختانه در این زمینه در وضعیت بهتری به سر می بریم .

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید didarbaostandar۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید didarbaostandar۵.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید didarbaostandar۶.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات