نجات ۹ مصدوم حوادث شب گذشته توسط آتش نشانان


‍ ‍نجات  ۹ مصدوم حوادثِ شب گذشته توسط آتش نشانان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از نجات ۹ مصدوم ‍در دو حادثه‌ی شهر کرمان توسط آتش نشانان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری گفت: شب گذشته در شهر کرمان ۲ حادثه تصادف خودرو رخ داد که طی این حوادث، جان ۹ تن توسط آتش نشانان نجات داده شد.
وی افزود: حادثه اول در ساعت ۲۲ و بیست دقیقه شب گذشته ۲۷ فروردین ماه رخ داد که یک دستگاه خودرو پژو پارس پس از برخورد با جداول کنار خیابان دچار حادثه شده بود.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان محل این حادثه را خیابان شهید بهشتی تقاطع چهارراه طهماسب آباد اعلام کرد و افزود: تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی در کمترین زمان، در محل حادثه حضور یافته و دو نفر از چهار مصدوم این حادثه که به علت شدت حادثه‌ی رخ داده محبوس شده بودند را از داخل خودرو خارج کردند .
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در ادامه از عملیات امداد و نجات آتش نشانان در حادثه تصادف دو دستگاه خودرو خبر داد.
عسکری محل این حادثه را محور هفت باغ علوی تیر شماره ۱۰۸ عنوان کرد و افزود: در ساعت ۱و ۴۳ دقیقه بامداد ۲۸ فروردین از این حادثه مطلع شدیم.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه دو دستگاه خودرو پژو پارس و پژو آردی با یکدیگر برخورد می‌کنند که بلافاصله بعد از اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تیم نجات و اطفاء حریق این سازمان از ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی به محل حادثه اعزام گردید.
عسکری ادامه داد: هفت نفر سرنشین این خودروهای دچار حادثه شده بودند که یک نفر در خودرو پژو پارس و شش نفر در خودرو پژو آردی دچار مصدومیت و به علت شدت حادثه در خودروها محبوس شده بودند که توسط آتش نشانان از بین آهن پاره ها رها سازی شدند .
وی در پایان عنوان کرد: اقدامات ایمنی و جلوگیری از حریق احتمالی حوادث ذکر شده توسط آتش نشانان انجام گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات