شهردار زرند در نشست ستادبحران شهرداری:هیچ فرد و ارگانی حق جابجائی مسیر سیل بندهای شهر را ندارد .

شهردار زرند در نشست ستادبحران شهرداری:هیچ فرد و ارگانی حق جابجائی مسیر سیل بندهای شهر را ندارد .

نشست ستاد بحران شهرداری زرند با حضور مهندس مهدلو شهردار ،مدیران و معاونین شهردار برگزار شد .

منتخب شورای پنجم شهر زرند در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای نیروهای شهرداری ،فعالیتهای انجام شده در قبل از زمان بارندگی از سوی نیروهای این نهاد را بسیار خوب توصیف کرد و گفت:هدف از تشکیل جلسه ستاد بحران آمادگی برای حوادث احتمالی قبل از شروع بارندگی ها و رفع نقاط ضعف و قوت در زمانهای بحرانی می باشد .

مهندس محمد رضا مهدلو به بحث آمادگی شهرداری قبل از بارندگی ها و آماده سازی کلیه مسیرها و سیل بندها اشاره کرد و افزود: شهرداری زرند در بارندگی‌های چند روز قبل به دلیل تمهیداتی که از قبل اندیشید، توانست کارنامه موفقی از خود بجای بگذارد .

شهردار زرند ایجاد هماهنگی و انسجام برای پیشگیری از سوانح و حوادث غیر مترقبه را از مهمترین اقدامات نیروهای مدیریت بحران دانست و افزود:اولویت اول شهرداری زرند در بحث مدیریت بحران ترمیم سیل بندهای شمال شرقی شهر می باشد.

وی با اعلام این موضوع که هیچ فرد و ارگانی حق جابجائی مسیر سیل بندهای شهر را ندارد گفت:متاسفانه در بعضی مواقع مشاهده می شود که افرادی بدون دلیل اقدام به جابجائی مسیر سیل بندهای شهری می نمایند که این امر خلاف بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد .

وی لایروبی عمقی جوی های بلوار جمهوری ،نقشه برداری مسیر بلوار ۹ دی و سلمان فارسی ،جمع آوری نخاله های مسیر رودخانه فصلی ،را از برنامه های شهرداری در این خصوص دانست و گفت: به زودی کمیته بحران و فنی شهرداری از محلهای آبگیر بازدید و در خصوص رفع مشکلات آنها چاره اندیشی خواهد کرد .

شایان ذکراست در ادامه این نشست مدیران و مسئولین به ارائه دیدگاههای خود پرداختند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات