پیام تبریک مهندس علیزاده به مناسبت فرارسیدن روز جوان

مهندس ابراهیم علیزاده رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان طی پیامی خجسته میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) الگوی ایثار، رشادت و شهادت و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، مهندس ابراهیم علیزاده رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان طی پیامی خجسته میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)، دردانه جوانان بنی‌هاشم و الگوی ایثار و رشادت و شهادت و روز جوان، روز پاس داشتن گوهر نایاب جوانی را تبریک گفت .

مهندس علیزاده در این پیام آورده است: در این برهه از زمان جوانان بسان درهای گران‌بهایی هستند که مروارید وجودشان به صیقل پشتکار و ممارست، فضایی مشحون از نشاط و شادابی و رفاه را به ارمغان می‌آورد و برخورداری از این ظرفیت مغتنم، یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی جوامع محسوب می‌شود.

نیروی خدادادی جوانان به همراه تجربه و دوراندیشی بزرگان و نخبگان، حلال مشکلات بزرگ و پیچیده خواهد بود. هدر رفتن نیروی شگرف جوانان و عدم استفاده و عدم اعتماد به آن خسارت جبران‌ناپذیری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و الحمدالله شرکت آب منطقه ای کرمان از ظرفیت جوانان استفاده شایسته نموده است

در بخش دیگری از پیام آمده است: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی چه در پیروزی و افتخارآفرینی‌های رشادت طلبانه جوانان در هشت سال دفاع مقدس از کیان و ناموس این سرزمین و چه استوار در عهد و پیمان بر سر آرمان‌های الهی خویش، آوای خوش عزت و افتخار را بر فراز قله‌های بصیرت و معنویت برای جامعه بشری به صدا درآورده است .

مهندس علیزاده در این پیام ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و گرامیداشت روز جوان، موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان ایران اسلامی بخصوص جوانان شاغل در شرکت آب منطقه ای کرمان در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت نموده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات