پر و مسلوب المنفعه شدن ۱۹۳ حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این...

مدیر امور آب فیروزکوه از انسداد ۱۹۳ حلقه چاه غیر مجاز در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "مصطفی عباسی" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با پیگیری های اکیپ گشت و بازرسی این امور و با اخذ دستور قضایی در سال ۹۷ تعداد ۱۹۳ حلقه چاه غیر مجاز در مجموع به عمق ۶۱۵۸ متر و آبدهی ۳۷۹.۳  لیتر در ثانیه در اراضی شهرستان فیروزکوه پر و مسلوب المنفعه شد.

وی در ادامه  بیان کرد: با انجام این عملیات از خروج بیش ۴ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۵۶۴ متر مکعب  در سال از سفره های آب زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه این امور تا پایان سال ۹۷ توانسته حدود ۲۴۰ هکتار از اراضی تصرف شده فیروزکوه را نیز سند بگیرد ادامه داد: با اقدامات انجام شده سند شش دانگ بستر رودخانه های گورسفید و اندور از سرچشمه تا ورودی اخذ گردید.

مدیر امور منابع آب شهرستان فیروزکوه در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرستان فیروزکوه بر اساس اسناد ماخوذه و تقویت دلایل قانونی در جهت صیانت از منابع و بسترهای قانونی آن، در مراجع قضایی نسبت به احقاق حقوق قانونی خود و نیز حقوق عمومی اقدام می نماید و این اقدام می تواند در آینده از دست اندازی افراد سودجو و فرصت طلب جلوگیری نموده و اخذ سند برای اراضی که در بستر قرار گرفته توسط افراد و ادارات دیگر را دشوار و یا غیرممکن نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات